پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: حسین موجی و صادق گشنی دو فوتبالیست بوشهری به تیم لیگ یکی آلومینیوم اراک پیوستند.\n\nبه گزارش فکرشهر، حسین موجی مدافع 28 ساله فصل قبل ایران‌جوان بوشهر که موردتوجه چند باشگاه متمول لیگ یکی هم قرارگرفته بود با نظر سرمربی آلومینیوم اراک به این تیم پیوست.\n\nموجی سابقه بازی در تیمهای کارگر بنه گز و ایران‌جوان بوشهر هم دارد و در فصل آتی لیگ دسته اول فوتبال ایران برای تیم آلومینیوم اراک به میدان خواهد رفت.
کد خبر: ۱۲۳۶۱
سه‌شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۷

فکرشهر: حسین موجی و صادق گشنی دو فوتبالیست بوشهری به تیم لیگ یکی آلومینیوم اراک پیوستند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حسین موجی مدافع 28 ساله فصل قبل ایران‌جوان بوشهر که موردتوجه چند باشگاه متمول لیگ یکی هم قرارگرفته بود با نظر سرمربی آلومینیوم اراک به این تیم پیوست.

\n\n

موجی سابقه بازی در تیمهای کارگر بنه گز و ایران‌جوان بوشهر هم دارد و در فصل آتی لیگ دسته اول فوتبال ایران برای تیم آلومینیوم اراک به میدان خواهد رفت.

\n\n

صادق گشنی دیگر بازیکن سابق ایران‌جوان است که اصالتاً اهل شهر برازجان بوده و فصل گذشته در نفت آبادان بازی کرد و سابقه بازی در ایران‌جوان بوشهر و تیم  لیگ برتری پیکان را هم دارد امروز با قراردادی یک‌ساله راهی آلومینیوم اراک شد.

\n\n

مشکلات مالی که چند سالی است فوتبال بوشهر با آن دست‌به‌گریبان است موجب شد استعدادهای فوتبالی این استان راهی شهرهای دیگر شوند و همین امر زنگ خطری برای فوتبال بوشهر بوده است.

\n\n

سرمربی آلومینیوم اراک نیز به غلامرضا دلگرم سرمربی سابق ایران‌جوان بوشهر سپرده‌شده و وی در تیم خود از تعدادی از شاگردانش در ایران جوان هم بهره می‌برد.

\n\n

منبع:فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر