پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۳۶۹۳
چهارشنبه ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۸

فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۳۳ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

به گزارش فکرشهر، حسن ملکی زاده اظهار داشت: طی شبانه‌روز گذشته ۲۱ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده و ۲۱٫ نفر نیز با حال خوب از این بخش‌ها ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر اضافه کرد: در حال حاضر ۳۳ بیمار در بخش‌های کرونایی استان بوشهر بستری هستند که متأسفانه یک نفر از بیماران کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.

وی از تداوم روزهای بدون فوتی کرونا خبر داد و افزود: تعداد جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر به ۲ هزار و ۲۲۸ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر خاطرنشان کرد: تعداد کل مبتلایان به کرونا از ابتدای شیوع ویروس تاکنون ۱۰۸ هزار و ۵۶۵ نفر است.

آخرین آمار کرونا در ایران، ۶ مهر ۱۴۰۱ / جان‌باختن ۷ بیمار در شبانه روز گذشته

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۴ هزار و ۴۱۶ نفر رسید.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد:تاکنون ۶۵ میلیون و ۸۱ هزار و ۶۸۵ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۴۸۰ هزار و ۶۵۷ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۹۱۵ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۷۷۰ هزار و ۲۵۷ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۹ هزار و ۷۰۶ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

از دیروز تا امروز ۶ مهرماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۶۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۷۸ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۹۶۸ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۴۱۶ نفر رسید.

خوشبختانه تاکنون ۷ میلیون ۳۲۵ هزار و ۵۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

۱۶۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۵۴ میلیون و ۸۷ هزار و ۸۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۲۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۹۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر