پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۳۷۹۶
جمعه ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹

فکرشهر: جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با توقیف ۲ تانکر در محور‌های مواصلاتی استان ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ سهام صالحی در بیان جزئیات این خبر بیان کرد: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه قاچاقچیان با استفاده از دو دستگاه کامیون تانکری در حمل قاچاق سوخت فعالیت می‌کنند، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید موسوی دیلم قرار گرفت.

وی افزود: نیرو‌های انتظامی با اقدامات فنی دو خودروی حامل سوخت قاچاق که قصد عبور از مسیر خوزستان به دیلم و شهر‌های جنوبی استان بوشهر و فریب ماموران را داشتند شناسایی و توقیف کردند و در بازرسی دقیق مشخص شدن این خودرو‌های سنگین حامل ۶۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق هستند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: ارزش این محموله سوخت قاچاق برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده که در این زمینه  ۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی با تاکید بر اینکه برخورد با قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر با جدید در حال پیگیری است، افزود: رصد و پایش مستمر سبب ناامن شدن مناطق مختلف استان بوشهر برای متخلفان از جمله قاچاقچیان شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر