جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: ظهر امروز صدای شدید تیراندازی افراد ناشناس از خیابان رازی در نزدیکی یک مسجد اهل سنت و کلانتری ۱۶ زاهدان شنیده شد. شورای تامین استان سیستان و بلوچستان از مردم خواسته فعلا به محل‌های تجمع نزدیک نشوند و به شایعات شبکه‌های ضد انقلاب بی توجه باشند...
کد خبر: ۱۲۳۸۱۷
جمعه ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۶

فکرشهر: فارس نوشت: ظهر امروز صدای شدید تیراندازی افراد ناشناس از خیابان رازی در نزدیکی یک مسجد اهل سنت و کلانتری ۱۶ زاهدان شنیده شد. شورای تامین استان سیستان و بلوچستان از مردم خواسته فعلا به محل‌های تجمع نزدیک نشوند و به شایعات شبکه‌های ضد انقلاب بی توجه باشند.

به گزارش«فکرشهر»؛ در ادامه این گزارش آمده است: ظهر امروز صدای شدید تیراندازی افراد ناشناس از خیابان رازی در نزدیکی یک مسجد اهل سنت و کلانتری ۱۶ زاهدان شنیده شد.

گزارش‌ها از کشته شدن حداقل ۲ تن و زخمی شدن چند ده نفر در این تیراندازی خبر می‌دهد. یک ماشین آتش نشانی، یک پایگاه اورژانس و یک بانک توسط اغتشاشگران به آتش کشیده شدند.

در میدان کشاورز و بازار مشترک و جمعه بازار نیز چند لاستیک و سطل زباله آتش زده شد. یک نانوایی در نزدیکی خیابان جام جم زاهدان نیز مورد هجوم قرار گرفت.

شورای تامین استان سیستان و بلوچستان از مردم خواسته فعلا به محل‌های تجمع نزدیک نشوند و به شایعات شبکه‌های ضد انقلاب بی توجه باشند.

جزئیات ایرنا از این حادثه

ایرنا درباره این حادثه نوشت: در یک حمله تروریستی در زاهدان تعدادی از تروریستها به سمت یک کلانتری حمله کردند و آن را به رگبار بستند.

به گزارش منابع آگاه در این عملیات تروریستی تعدادی از پرسنل انتظامی کلانتری و عابران مجروح که به بیمارستانهای زاهدان منتقل شدند.

گفته می شود افراد مسلح ضمن به رگبار بستن کلانتری همچنین تعدادی کوکتل مولوتف به سمت کلانتری پرتاب کردند.

پیش از این عملیات تروریستی هم تعدادی از نمازگزاران نماز جمعه اهل تسنن زاهدان به خیابان آمده بودند.

یک نمازگزار گفت: مولوی عبدالحمید در خطبه های نماز جمعه ضمن تاکید بر هوشیاری و خویشتن داری مردم در مقابل خبر و شایعه تجاوز یک مقام انتظامی چابهار به یک دختر بلوچ گفت این موضوع برای ما خیلی مهم است البته مسوولان گفته‌اند در حال بررسی و پیگیری مساله هستند و ما نیز تا زمان اعلام رسمی آن از سوی دستگاههای مربوطه پیگیر هستیم.

نمازگزاران در حین اقامه نماز بودند که تعدادی از آنان به سمت کلانتری هجوم بردند و یکی از آنان با اتوبوس به دیوار کلانتری زده و قصد تخریب دیوار و ورود به کلانتری را داشتند که موفق نشدند و تنها بخشی از دیوار تخریب شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر