شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۳۸۷۵
شنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲

فکرشهر: مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع) بوشهر گفت: ایجاد اشتغال پایدار و ایجاد امنیت مناطق مرزی و روستایی استان بوشهر از اهداف تفاهم بسیج سازندگی و فنی و حرفه ای استان است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سرهنگ خلیل رفعتی صبح شنبه در آئین انعقاد تفاهم نامه همکاری بین آموزش فنی حرفه‌ای و بسیج سازندگی بوشهر اظهار داشت: این تفاهم نامه را برای توانمند سازی جهادگران و افرادی که در منطقه تحت آموزش جهادگران هستند در نظر گرفتیم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ادامه داد: وقتی گروه‌های جهادی در منطقه‌ای قرار می‌گیرند بر اساس نیاز و ظرفیت‌های موجود منطقه‌ای نیازهای آموزشی را احصا می‌کنند و از طریق اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای این نیازهای آموزشی و مهارتی تأمین می‌شود.

وی گفت: در راستای آموزش اقشار مختلف مردم در مناطق روستای و حاشیه شهر در سنوات گذشته فعالیت‌های بسیار خوبی انجام گرفت که منطقه هدف بسیج سازندگی بود به این معنی که بسیج سازندگی با تعیین منطقه هدف، آموزش‌های لازم به افراد مستعد را خواهد داد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان داشت: هدف و پیامد این انعقاد تفاهم نامه ایجاد اشتغال پایدار و ایجاد امنیت مناطق مرزی و روستای استان است که افراد این مناطق مستلزم و نیازمند آموزش هستند.

رفعتی با اشاره به در اختیار داشتن اعتبارات تبصره ۱۶ اشتغال زایی و ظرفیت گروه‌های جهادی برای آموزش در مناطق مختلف و پایگاه‌های مقاومت بسیج در مناطق روستای اظهار داشت: ما با آمادگی کامل در این حوزه و با در اختیار گذاشتن مکان‌های مناسب پذیرای همکاری همکاران فنی و حرفه‌ای در جهت آموزش‌های لازم برای افراد مستعد خواهیم بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر