سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
کد خبر: ۱۲۳۹۸۹
دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۹

فکرشهر: سرمربی تیم امید ایران با متنی که در صفحه شخصی خودش منتشر کرد قطع همکاری با فدراسیون فوتبال را تایید کرد و بدین ترتیب جدایی وی از این تیم قطعی است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایلنا، در چند وقت اخیر خصوصاً پس از تغییراتی که در رأس فدراسیون فوتبال شکل گرفت، سرنوشت نیمکت تیم امید ایران هم از ابهاماتی بود که وجود داشت و با اینکه هیچ خبر رسمی مبنی بر قطع همکاری با مهدی مهدوی کیا اعلام نشده بود ولی صحبت‌هایی مبنی بر انتخاب سرمربی برای این تیم نشان می‌داد همکاری با او را باید تمام شده دانست. کما اینکه بعد از برکناری اسکوچیچ از هدایت تیم ملی بزرگسالان به او پیشنهاد هدایت تیم امید داده شد.مهدوی کیا و تایید قطع همکاری با تیم امید: هیچ ارتباطی با فوتبال ایران ندارم.

با وجود این حرف و حدیث ها، پرهیزکار، دبیرکل فدراسیون فوتبال در مصاحبه اخیر خود عنوان کرده بود فدراسیون فوتبال تمایل به ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال ایران را دارد و همین شد که اصحاب رسانه سراغ مهدوی کیا بروند و نظرش را در این خصوص جویا شوند ولی او پاسخگوی تماس‌ها نبود و متنی که در استوری اینستاگرام خود دقایقی قبل قرار داد دلیل این موضوع را توضیح می‌دهد. سرمربی تیم امید با عنوان اینکه هیچ ارتباطی با فوتبال ایران در حال حاضر ندارد به نوعی قطع همکاری با تیم امید را تایید کرده و این به منزله پایان حضورش روی نیمکت این تیم است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر