سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۳۹۹۱
دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۵

فکرشهر: شرکت هواپیمایی ماهان در واکنش به خبر تهدید به بمبگذاری هواپیمای ایرباس A۳۴۰ این شرکت در مسیر تهران به گوانجو اعلام کرد: این پرواز در زمان مقرر در سلامت کامل به زمین نشسته است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، هواپیمایی ماهان در خصوص خبر رسانه هندی درباره درخواست خلبان پرواز تهران - گوانجو هواپیمایی ماهان برای فرود اضطراری در فرودگاه هند، اعلام کرد: در پی انتشار ادعایی مبنی بر «تهدید به بمب‌گذاری در پرواز شرکت هواپیمایی ماهان بر فراز هند و درخواست فرود اضطراری» روابط عمومی شرکت هواپیمایی ماهان به اطلاع رساند هواپیمای مسافری ایرباس ۳۴۰ این شرکت از مبدأ تهران به مقصد گوانجو در کشور چین در حرکت بوده است و خلبان به محض اطلاع از احتمال بمب‌گذاری در پرواز مراتب را با مرکز مراقبت در میان گذاشته و به تشخیص مرکز کنترل عملیات ماهان مبنی بر ساختگی بودن این ماجرا و امنیت کامل پرواز به مسیر خود ادامه می‌دهد.

در این اطلاعیه آمده است: به نظر می‌رسد طرح چنین گزارشاتی در شرایط کنونی بین‌المللی و داخلی به‌منظور برهم زدن امنیت و آرامش روانی مطرح شده است.

شرکت هواپیمایی ماهان در راستای اهداف عالیه خود که در درجه اول حفظ امنیت پرواز و همچنین خدمت‌رسانی مطلوب به مسافرین بوده است عزم خود را بیش از پیش جزم کرده است.

شایان ذکر است این پرواز در زمان مقرر در سلامت کامل به زمین نشسته است.

 صبح امروز رسانه‌های هندی به نقل از مقامات هواپیمایی این کشور اعلام کردند یک هواپیمای خطوط هواپیمایی ماهان ایران وارد آسمان این کشور شد و به علت «تهدید به بمب‌گذاری» خواستار فرود اضطراری در فرودگاه دهلی‌نو شده است و بعد از مخالفت هند برای فرود اضطراری، به سمت گوانجو در چین حرکت کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر