سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۳۹۹۹
دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۱

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: شاخصه‌های فرهنگی استان بوشهر در فضای ملی و جهانی شهره و شناخته شده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی بوشهر اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی در شهرستان‌ها و استان نقش و مسئولیت بسیار مهمی بر عهده دارد.

وی با اشاره به تشکیل نشست شورای فرهنگ عمومی در همه شهرستان‌های استان خاطرنشان کرد: در شهرهایی که دارای امام جمعه است باید شورای فرهنگ عمومی تشکیل شود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به تعیین حجت‌الاسلام یوسف جمالی امام جمعه موقت بوشهر به‌عنوان رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر تاکید کرد: ائمه جمعه، کانون اصلی شورای فرهنگ عمومی هستند و مصوبات آن منشأ تحولات مهمی در جامعه می‌شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری بیان کرد: شورای فرهنگ عمومی با مسئولیت ائمه جمعه و فرمانداران و مشارکت سایر مسئولان نقش مهم و تعیین کننده‌ای در حوزه فرهنگی دارد.

وی افزود: شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر در سال گذشته در فضای ملی در بین استان‌ها مقام برتر کسب کرد که باید شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌ها به این شکل عمل کند.

صفایی بوشهری جایگاه فرهنگ در جامعه را مهم دانست و بیان کرد: تقویت زیرساخت‌های فرهنگی در بخش‌های مختلف یک ضرورت است چرا که فرهنگ در هر جغرافیا و منطقه نشان از هویت و شناسنامه آن جامعه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان، شاخصه‌های فرهنگی استان بوشهر را در فضای ملی و جهانی را شهره و شناخته شده دانست و گفت: بوشهر در بخش‌های مختلف یک استان فرهنگی و در میان تمام اقوام و مذاهب در فضای ملی، منطقه‌ای و جهانی به عنوان یک استان با فرهنگ شناخته شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر