سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۴۰۱۸
دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۴

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: سربازان عرصه فرهنگ باید مجاهدانه در عرصه روشنگری و جهاد تبیین فعالیت کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالرحیم افروغ ظهر دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر اظهار داشت: مهمترین ابزار برای مقابله با توطئه‌های دشمن بصیرت دینی است.

وی ایجاد تحول در فرهنگ، در اذهان، قلب‌ها و باورها را از مهمترین اهداف حرکت فرهنگی امام راحل عنوان کرد و ادامه داد: بنیانگذار انقلاب اسلامی با حرکت فرهنگی خود در دنیا سبک زندگی مجاهدانه، حماسی، استقلال، آزادی و شرف انسان‌ها را به منصه ظهور کشید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تبدیل شدن انقلاب اسلامی به خار چشم دشمنان بیان کرد: ما به عنوان سربازان عرصه فرهنگ باید مجاهدانه، با دقت نظر و شناخت صحنه باید در این مسیر حرکت کنیم.

وی با تاکید بر شناخت مسیر و گام‌های آینده تاکید کرد: باید بدانیم گام بعدی چیست و چه باید کرد وارد شویم و به صورت دقیق بر اساس راهبردهای ولی امر حرکت کنیم.

افروغ تاکید کرد: مراقب باشیم در تلاطم‌ها در هیچ طرفی ایجاد هیجان نشود و باید با جهاد تبیین در مسیر بصیرت افزایی گام برداشته شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر