سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۴۰۱۹
دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۷

فکرشهر: ایرنا نوشت: یک منبع آگاه در دانشگاه شریف اعلام کرد: بیشتر دانشجویانی که دستگیر شده بودند، جزو معترضان نبودند و پس از اتمام کلاس های درس خود قصد رفتن به خانه را داشتند که در پارکینگ مجاور دانشکده مدیریت دانشگاه شریف دستگیر شدند.

در پی پیگیری های ایرنا، یک منبع آگاه در دانشگاه شریف اعلام کرد: تعداد دانشجویان بازداشتی این دانشگاه حدود ۳۷ نفر بودند که ۳۰ نفر از آنها شب گذشته و لحظاتی پس از دستگیری آزاد شدند.

این منبع آگاه روز دوشنبه گفت: بیشتر دانشجویانی که دستگیر شده بودند، جزو معترضان نبودند و پس از اتمام کلاس های درس خود قصد رفتن به خانه را داشتند که در پارکینگ مجاور دانشکده مدیریت دانشگاه شریف دستگیر شدند. 

وی با تاکید بر اینکه این پارکینک متعلق به دانشگاه نیست و فقط در مجاورت دانشگاه قرار دارد، افزود: تجمع اعتراض آمیز دانشجویان با شعارهای هنجارشکنانه ای همراه بود که این مساله عامل اصلی اقدام نیروها در درگیری با دانشجویان بود. 

به گفته وی، در درگیری های شب گذشته دانشگاه شریف، کسی فوت نکرده است اما تعدادی از دانشجویان، اساتید و نیروهای حراست دانشگاه دچار آسیب دیدگی شدند. 

این فرد آگاه تاکید کرد: دانشجویان خوابگاهی نیز شب گذشته با وسایل نقلیه دانشگاه به خوابگاه ها منتقل شدند و جو خوابگاه ها آرام بود. 

وی اعلام کرد: هم اکنون نیز جلسه اساتید دانشگاه شریف با هیات رئیسه این دانشگاه در حال برگزاری است. 

شب گذشته دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف اقدام به برگزاری تجمع اعتراضی کردند که با درگیری هایی همراه بود. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر