سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۴۰۲۲
دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶

فکرشهر: سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران اخبار منتشر شده در خصوص تحویل پهپاد به روسیه به منظور استفاده در جنگ اوکراین را بی اساس دانسته و آن را تایید نمی کند.

به گزارش فکرشهر از منیبان، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص اخبار منتشر شده در هفته های اخیر و نیز موضع برخی مقامات اوکراینی مبنی بر استفاده ارتش روسیه از پهپادهای ساخت ایران  در جنگ اوکراین اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران اخبار منتشر شده در خصوص تحویل پهپاد به روسیه به منظور استفاده در جنگ اوکراین را بی اساس دانسته و آن را تایید نمی کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود:ما از ابتدای منازعه تاکنون، همواره سیاست اصولی و روشن خود را مبتنی بر بیطرفی فعال و مخالفت با جنگ و لزوم حل و فصل سیاسی اختلافات دو طرف، به دور از خشونت، اعلام کرده ایم.

کنعانی تاکید کرد :در این راستا، طی ماه های گذشته وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در تماس ها و دیدارهای متعدد خود با همتایان روس و اوکراینی، همواره بر لزوم حل اختلافات به صورت مسالمت آمیز و از طریق گفتگو، تصریح و آمادگی کشورمان را برای مساعدت به این روند، اعلام کرده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر