سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۴۰۲۳
دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰

فکرشهر: رئیس جدید شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر معرفی شد.

به گزارش فکرشهر، فرماندار شهرستان بوشهر ظهر دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر گفت: انتظار می‌رود با همکاری همه نهادها، فعالیت‌های فرهنگی در شهرستان بوشهر تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد بروز اغتشاش‌هایی در نقاط مختلف بودیم که باعث بروز ناامنی برای مردم شده بود.

وی با بیان اینکه بسیاری از افراد حاضر در اغتشاش‌ها هیچ‌گونه عقبه سیاسی و هیچ منبع وصلی ندارند اضافه کرد: برخی از آنها به خاطر تخلیه هیجان و برخی نیز اغفال شده و در این برنامه‌ها حضور دارند.

فرماندار شهرستان بوشهر از دلایل بروز چنین مسائلی را وجود خلاءهای فرهنگی دانست و بیان کرد: افراد و دلسوزان نظام، هیئت‌های مذهبی و مساجد باید در این مواقع روشنگری کنند.

وی با اشاره به سناریو دشمن برای ایجاد سوریه در ایران خاطرنشان کرد: دلسوزان نظام روشنگری لازم را نسبت به این توطئه دشمن انجام دهند.

رحیمی تاکید کرد: ملت ایران همواره پشتیبانی خود را از نظام جمهوری اسلامی انجام داده اند و به همین دلیل دشمنان هیچ کاری نمی‌توانند به پیش ببرند.

فرماندار شهرستان بوشهر با اشاره به سخن بنیانگزار انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه مساجد پایگاه اجتماعی هستند تاکید کرد: باید ریشه یابی کرد که چرا جوانان وارد مساجد نمی‌شوند.

وی ادامه داد: سازمان‌های تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه باید وارد کار شوند و در راستای کارهای فرهنگی گام بردارند.

در این آئین حجت الاسلام یوسف جمالی به عنوان رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر معرفی و از خدمات حجت الاسلام حسین دشتی تقدیر شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر