سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۴۰۲۴
دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵

فکرشهر: عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: وزارت خارجه با اشراف کامل به میدان بیاید و با فضاسازی‌های رسانه‌های فارسی‌زبان و مواضع مداخله جویانه مسئولان دولتی برخی از کشورها که درباره ناآرامی‌های اخیر کشورمان دست به اقدامات تحریک‌آمیز می‌زنند برخورد کند.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به فراخوانده شدن سفرای چند کشور درباره اتفاقات اخیر به وزارت خارجه، اظهار داشت: باید وزارت امور خارجه با اشراف کامل به میدان بیاید و با فضاسازی‌های رسانه‌های فارسی زبان و نیز مواضع مداخله‌جویانه مسئولان دولتی برخی از کشورها که درباره ناآرامی‌های اخیر کشورمان دست به اقدامات تحریک‌آمیز می‌زنند، برخورد کند.

وی افزود: وزارت خارجه باید نقش سفارتخانه‌های خارجی و افرادی که به عنوان دیپلمات وارد کشور شده و دست به تحریک یا به نوعی برنامه‌ریز و خط‌دهنده و ارتباط‌گیرنده و حتی تامین کننده مالی در اتفاقات اخیر نقش دارند، شناسایی و با آنها برخورد کنند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس ادامه داد: این افراد به نوعی عناصر نامطلوب هستند و باید آنها را از کشور اخراج کند و اگر آنها اصلاح‌پذیر نیستند و اشتباه خود را نمی‌پذیرند در کاهش ارتباط روابط خارجی با این دولت‌ها تجدید نظر شود تا ما بار دیگر شاهد این‌گونه اقدامات از سوی این افراد و سفارتخانه‌ها در کشور نباشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر