پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۴۱۸۲
چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: تا پایان سال جاری ۴۵ هزار مترمکعب به ظرفیت تولید آب استان بوشهر افزوده می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، اکبر پورات ظهر چهارشنبه در نشست کارگروه پدافند غیرعامل استان بوشهر اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم در استان فعال شدن تعاونی مرزنشینان در نقاط مختلف استان بوشهر است.

وی تأمین آب شرب پایدار در استان را بسیار مهم دانست و بیان کرد: تأسیسات آب‌شیرین‌کن در نقاط مختلف استان به منظور جبران کمبود آب آشامیدنی احداث می‌شود و امسال ۴۵ هزار مترمکعب به ظرفیت تولید آب استان بوشهر افزوده می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تاکید کرد: مشکل تأمین آب شرب در شهرها و روستاهای استان با تکمیل طرح‌های آبرسانی به ویژه آب‌شیرین‌کن ۷۰ هزار مترمکعب نیروگاه اتمی بوشهر برطرف می‌شود.

مقابله با آلایندگی در جنوب استان

وی افزود: در راستای مقابله با آلایندگی زیست محیطی در جنوب استان بوشهر سازمان حفاظت محیط زیست اقدام به راه‌اندازی ۲ آزمایشگاه پایش آلایندگی زیست محیطی ویژه در چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر کرده است.

وی تخصیص اعتبارات برای استقرار سنجش آلایندگی زیست‌محیطی را مورد اشاره قرار داد و گفت: برای کنترل و رفع آلایندگی‌های زیست‌محیطی در نقاط استقرار تأسیسات نفتی و گازی طرح‌های مهمی اجرا شده است.

پورات با اشاره به اینکه اقدامات مهمی در بخش‌های مختلف زیرساختی، اقتصادی، عمرانی و خدماتی انجام شده است، اظهار داشت: تزریق امید و نشاط به جامعه به ویژه جوانان مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی با بیان اینکه بیش از هزار طرح عمرانی افتتاح و یا عملیات اجرایی آن در شهرها و روستاهای استان آغاز شد گفت: با اجرا این طرح‌ها وضعیت تأمین آب آشامیدنی در حال بهبود و زیرساخت‌های برق‌رسانی مطلوب‌تر شده است.

تسریع در اجرای مصوبات سفر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به مصوبات سفر معاون اجرایی رئیس جمهور به استان بوشهر گفت: در سفر معاون اجرایی رئیس جمهور در تسریع مصوبات استانی هیئت دولت اعتبارات قابل توجهی تخصیص یافت که روند اجرایی این مصوبات تسریع داد.

پورات با اشاره به دسیسه‌های دشمنان، ضد انقلاب و معاندان نظام اسلامی تصریح کرد: دشمن با استفاده از بهانه‌های گوناگون اهداف خود را در جامعه اجرا می‌کند که باید آگاهی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان نسبت به توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان افزایش داد.

وی با بیان اینکه دشمنان از جمله منافقین و ضد انقلاب اقدام به اغتشاش و آشوب کردند گفت: با حماسه حضور ملت ایران در صحنه، اهداف و ترفندهای دشمنان خنثی شد.

معاون استاندار بوشهر ارتباط مسئولان از جمله فرمانداران، بخشداران و دیگر مدیران با مردم به ویژه جوانان را یک ضرورت دانست و تأکید کرد: مردم همواره در دفاع از نظام و انقلاب اسلامی نقش خود را نشان داده‌اند که در این شرایط حضور حماسی مردم استان بوشهر در حمایت از انقلاب، نظام، ولایت و ارزش‌ها قابل تحسین است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر