سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۴۲۵۲
پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: امنیت استان بوشهر در همه عرصه‌های ساحلی، دریایی و خشکی پایدار است.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر پنجشنبه در نشست با فرماندهان نیروی انتظامی و مرزبانی استان بوشهر اظهار داشت: رضایت‌مندی مردم استان بوشهر از عملکرد نیروی انتظامی و مرزبانی از ارکان موفقیت این نیرو است.

وی با اشاره به برقرار امنیت پایدار در استان بوشهر در همه عرصه‌های ساحلی، دریایی و خشکی تصریح کرد: با تلاش و مجاهدت‌های نیروهای فراجا و مرزبانی شرایط امنیت در استان پایدار است که از خدمات نیروی انتظامی و مرزبانی قدردانی می‌شود.

امام جمعه بوشهر با گرامیداشت هفته فراجا و شهدای گرانقدر این نیروی فداکار افزود: در جامعه امنیت نقش مهم و تأثیرگذاری در عرصه‌های پیشرفت، توسعه، تمدن آفرینی و آرامش و آسایش مردم دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امنیت را از ارکان مهم زیرساخت حیات یک جامعه دانست و تصریح کرد: خداوند متعال ایمان را برای امنیت جامعه، شخص، سعادت و کمال انسان تعیین کردند چراکه ایمان، انسان و جامعه را از سقوط نجات می‌دهد.

امام جمعه بوشهر اقدامات اولیه توسعه و پیشرفت در جامعه را امنیت دانست و تأکید کرد: سقوط جامعه، تمدن و نظام با تخریب امنیت فراهم می‌شود که در این راستا نقش نیروهای امنیتی از جمله فراجا در جامعه بسیار مهم و اثربخش است.

وی با اشاره به قدرت نیروی انتظامی در عرصه‌های عملیاتی، میدانی، خشکی، مرزهای ساحلی و دریایی خاطر نشان کرد: توطئه‌های دشمنان از دیرباز برای ایجاد ناامنی و تخریب امنیت در برون مرزی، مرزهای داخلی و جامعه مشهود است که با هوشیاری نیروهای مسلح و امنیتی از جمله فراجا اهداف آنان ناکام شده است.

صفایی بوشهری با بیان اینکه دشمن در آشوب و اغتشاشات اخیر امنیت جامعه را هدف قرار داده است گفت: با مجاهدت و تلاش‌های نیروهای امنیتی از جمله فراجا، اهداف دشمنان شکست خورد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، توسعه، پیشرفت و افزایش طرح‌های عمرانی در ایران را مورد اشاره قرار داد و تأکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی و اسلام همواره خدشه‌دار شدن امنیت در جامعه مورد توجه قرار داده‌اند که فراجا در خط مقدم دفاع از امنیت توطئه‌های دشمنان را ناکام گذاشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر