جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۴۲۸۸
جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۸

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: مشارکت مردم امنیت پایداری را در استان بوشهر ایجاد کرده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، سردار حیدر سوسنی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران بوشهری اظهار داشت: نیروی انتظامی با تمام توان و قدرت و به یاری خدا و دعای خیر مردم و حمایت بی دریغ مقام معظم رهبری، پاسدار ارزشهای انقلاب و حقوق مردم شریف میهن اسلامی است.

وی اضافه کرد: امنیت یک موضوع حیاتی است که با پشتوانه رهبری فرمانده کل قوا و مشارکت آحاد مردم در کشور جاری است و اگر به جایگاه فراجا در کشور بپردازیم باید گفت پلیس حافظ ارزش‌های انقلاب و سرباز بلافصل ولی فقیه است و مرجع مردم است محل رجوع مردم امروز کلانتری‌های و پاسگاه‌ها هستند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با تبریک آغاز امامت امام زمان (عج) و هفته فراجا به همکاران انتظامی، دریابانی، یگان ویژه و همه مردم گفت: فراجا ستون امنیت کشور است و در این راه ۱۳ هزار شهید تقدیم امنیت کشور کرده و سهم استان بوشهر از این تعداد، ۱۵۸ شهید والامقام است.

وی تصریح کرد: امنیت هزینه دارد و هزینه این امنیت پایدار در جامعه، خون جانبازان، ایثارگران و شهدای ماست.

موفقیت‌های پلیس استان بوشهر

سردار سوسنی ضمن بیان شعار هفته فراجا «پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس» به ارائه آمار عملکرد در خصوص موفقیت‌های انتظامی استان در حوزه امنیتی، انتظامی و ترافیکی، فرهنگی و اجتماعی طی شش ماهه اول سال جاری و نقش اهمیت مشارکت آحاد مردم با پلیس در برقراری و تأمین امنیت، عنوان داشت: ما تا جان داریم از ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهیم کرد و به عنوان یک سرباز کوچک در خدمت مردم و ولی امر مسلمین فرماندهی معظم کل قوا خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: پلیس بوشهر با صدور ۶۰ هزار گذرنامه در برگزاری و برپایی پیاده روی اربعین حسینی گوشه‌ای از خدمتگزاری به سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) ایفا کرد.

سردار سوسنی با تاکید بر اینکه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بر خاسته از مردم، متعلق به مردم و محل اطمینان و اعتماد مردم می‌باشد، گفت: همین جایگاه و پشتوانه مردمی، امروز پلیس ما را الگو و موجب تمایز آن از پلیس سایر کشورها کرده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر