جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۱۲۴۳۹۵
شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸

فکرشهر: خبرورزشی نوشت: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به ضعف این روزهای مهدی ترابی گفت: اگر برانکو بود ترابی نیمکت نشین می شد.

اسماعیل حلالی به عملکرد ضعیف مهدی ترابی در دو بازی اخیر پرسپولیس اشاره کرد و گفت: او در دو بازی اخیر پرسپولیس در زمین راه می‌رفت. اگر برانکو در پرسپولیس بود، با این عملکرد به ترابی اصلا بازی نمی‌رسید. حالا با این شرایط پنالتی را هم می‌دهیم به ترابی بزند و او هم پنالتی را خراب می کند و بازی بعد هم فیکس بازی می‌کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: او بازیکن تیم ملی است اما باید برای حضور در ترکیب پرسپولیس کیفیت خود را نشان دهد. چطور وقتی ۹۳ درصد قراردادش را گرفته بود، به خاطر پرداخت نشدن ۷ درصد، قراردادش را فسخ کرد و پرسپولیس را ترک کرد؟ حالا هم اگر می‌خواهد برای پرسپولیس بازی کند باید کیفیت خود را نشان دهد.

او گفت: او باید با تمام وجودش بازی کند چون پول می‌گیرد. این نوع بازی ترابی به ضرر تیم است. در بازی سپاهان وقتی ترابی در دقیقه ۷۵ از بازی خارج شد، پرسپولیس با سرعت بیش‌تری بازی کرد. یکی از دلایلی که پرسپولیس در طول ۷۵ دقیقه خوب نبود، عملکرد مهدی ترابی بود که ریتم بازی را گرفته بود. یعنی وقتی توپ می‌گیرد، توپ را نگه می‌دارد تا دریبل بزند و پاس گل بدهد اما وقتی بازی فشرده است، بازیکنان حریف اجازه چنین کاری نمی‌دهند. بعد از این که ترابی از بازی خارج شد، پرسپولیس ۶ تا ۷ دقیقه فوق‌العاده بازی کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر