جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۴۴۸۷
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: مجموعه انتظامی با اقتدار وارد شده و وظیفه و تکلیف در ایجاد امنیت دارد.

به گزارش فکرشهر از ایسنا به نقل از پلیس، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در دیدار با فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی که امروز (۱۷ مهرماه) برگزار شد، ضمن تبریک هفته فراجا، اظهار کرد: میلاد پرخیر و برکت پیامبر اکرم (ص)، امام صادق (ع) و هفته فراجا را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

 وی افزود: مجموعه انتظامی در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی با تلاش شبانه‌روزی در دو مرز شلمچه و چذابه و از چند محور ورودی به استان تا خروج از خاک کشور زائران را همراهی کردند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان افزود: امسال در راهپیمایی اربعین حسینی صحنه‌های بسیار زیبایی از تلاش شبانه‌روزی کارکنان فراجا مشاهده کردیم و فقط در کمتر از ساعتی چندین هزار زائر بدون معطلی وارد خاک کشور عراق می‌شدند که حاصل تمهیدات مجموعه انتظامی و سایر دستگاه‌ها بود.

وی در ادامه به جریانات اخیر و مظلومیت مجموعه انتظامی اشاره کرد و گفت: آن کسی که به دنبال هر مسئله‌ای است باید متوجه شود که تا امنیت نباشد هرگز چیزی اتفاق نمی‌افتد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد تصریح کرد: بعضی‌ها مسئله حجاب و یا فرد را مستمسک خود قرار می‌دهند در حالی که برابر گزارشات مستند در کشور امریکا از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۲ بیش از ۴ هزار دختر و خانم بی‌گناه را دستبند زدند و کشتند ولی چون رسانه دست آن‌هاست آب از آب تکان نخورد.

وی افزود: یک نفر اینجا بر اثر بیماری فوت می‌کند و دوربین‌ها ماجرا را به وضوح نشان می‌دهند ولی اینگونه جوسازی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه مجموعه انتظامی با اقتدار وارد شده و وظیفه و تکلیف در ایجاد امنیت دارد، گفت: یقیناً تعدادی ناآگاه به مجموعه انتظامی حمله می‌کنند که به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به امنیت کشور حمله می‌کنند.

در این دیدار سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان نیز گفت: در پنجمین روز از هفته گرامی‌داشت فراجا، به منظور تجدید بیعتی دوباره با فرمانده معظم کل قوا، مجموعه انتظامی استان خوزستان محضر نماینده معزز ولی فقیه در استان رسیدیم.

وی تاکید کرد: در این دیدار ضمن تجدید بیعتی دوباره آمده‌ایم بگویم که امنیت خط قرمز پلیس است و در راه پاسداری و دفاع از دستاوردهای انقلاب و ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

در پنجمین روز از هفته فراجا، سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان به همراه فرماندهان مرزبانی و یگان ویژه فرماندهی انتظامی استان خوزستان و چند تن از مسئولان با حجت السلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر