پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۴۵۰۰
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۲

فکرشهر: حجت الاسلام موسوی نژادیان با تأکید بر برکناری مدیرانی که فرزندان خارج نشین دارند، گفت: فرزند برخی از مقامات کنونی دولت سیزدهم نیز در خارج از کشور هستند و دولت برای نشان حُسن نیت خود این کار از زیرمجموعه‌های خود آغاز کند.

به گزارش فکرشهر از انتخابئ به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور؛ حجت‌الاسلام سیدمیثم موسوی نژادیان نسبت به آمار ارائه شده توسط نماینده مجلس شورای اسلامی حضور 5400 نفر از فرزندان مسئولان در خارج از کشور واکنش نشان داد و گفت: برخورد با این معضل، مطالبه جدی و امر به معروف نهی از منکر مردمی است.

وی با اشاره به نقل قولی از آقای رئیس جمهور که گفته بودند «اگر فرزند رفت پدر هم برود» بیان داشت: بدون شک منظور ایشان شامل همه مسئولان کشور اعم از آقایان و بانوان و همچنین زیر مجموعه‌های قوای سه گانه نیز می‌شود.

مناسب است خود مدیران در گام اول برای فرهنگ سازی از مسئولیت خود استعفاء دهند.

حجت‌الاسلام موسوی نژادیان، رویکرد رئیس جمهور در جلوگیری از انتصاب مدیرانی که فرزندانشان در خارج از کشور هستند را امیدوار کننده و منطبق با شعارها و سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی دانست.

وی خاطرنشان ساخت: در حال حاضر فرزندان برخی از مقامات دولت سیزدهم نیز در خارج از کشور حضور دارند و درخواست ما از رئیس جمهور محترم این است که به این موضوع ورود جدی‌تری داشته باشند.

حجت‌الاسلام موسوی نژادیان با بیان این‌که مردم به شعارهای دولت مردمی امید بسته اند و نباید آن را به ناامیدی تبدیل کرد، تصریح داشت: نیاز است شعارها، در عمل تحقق یابد و با تشکیل کمیته حقیقت یاب، تک تک مدیران و مسئولانی که فرزندان آنها در خارج از کشور حضور دارند مشخص و از مسئولیت کنار روند خوشبختانه کشور مدیر مشتاق خدمت کم ندارد.

حجت‌الاسلام موسوی نژادیان، یکی از وظایف مجلس را حل معضل حضور فرزندان مسئولان در خارج از کشور دانست و عنوان کرد: باید به دورانی که افتخار مقامات، اقامت فرزندانشان در خارج از کشور است پایان داد و این شعار شدنی نیست مگرعمل انقلابی مجلس و مدیران.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر