شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۴۵۱۲
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: به منظور کارآفرینی برای زنان و مردان در هر محله، کارگاه‌های اشتغال آفرینی کوچک در محلات مختلف استان ایجاد شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با گرامیداشت هفته وحدت اظهار داشت: دشمن تلاش زیادی برای ایجاد تفرقه در بین مذاهب اسلامی دارد که وحدت مسلمانان این نقشه را خنثی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه نقاط مختلف استان بوشهر از جمله بوشهر و تنگستان و دشتستان در خط مقاومت قرار داشته است، افزود: در هر یک از شهرستان‌ها یک دیوار با حفظ حرمت قرآن منقش به به یک اثر ماندگار قرآنی شود.

امام جمعه بوشهر خواستار برنامه‌ریزی مناسب برای تربیت کودکان و نوجوانان شد و خاطرنشان کرد: در همه شهرهای استان که دارای امام جمعه هستند باید قرارگاه کودک و نوجوان ایجاد شود و دیگر دستگاه‌ها نیز در این قرارگاه مشارکت و همکاری کنند.

وی اجرای طرح‌ها و برنامه‌های محله مسجد محور در استان بوشهر را ضروری دانست و بیان کرد: در این راستا باید تلاش شود که برای بررسی و برون‌رفت از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی اقدامات لازم صورت گیرد.

آیت‌الله صفایی بوشهری خواستار تبیین و نهادینه کردن فرهنگ عمومی مقاومت شد و بیان کرد: کمیسیون مقاومت فرهنگی در قبال تهاجمات فرهنگی دشمنان انقلاب تشکیل و مطالعه و پژوهش لازم صورت گیرد.

وی خواستار ارزیابی بودجه مورد نیاز مطالعات این کمیسیون شد و تاکید کرد: این بودجه با تصویب شورای فرهنگ عمومی اختصاص یابد و خدمت ماندگار و بزرگی به فرهنگ کشور و استان بوشهر صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تقدیر از حضور هوشمندانه و حماسی مردم بوشهر در راهپیمایی امروز گفت: راهپیمایی مردم بوشهر نشان از پیشگامی مردم در عرصه‌های حساس و سرنوشت‌ساز دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر