پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۴۵۳۴
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۴

فکرشهر: نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی گفت: جماعتی که به خیابان ریختند، اموال مردم را غارت کردند و اموال عمومی را به آتش کشیدند از اقلیت جامعه بودند.

به گزارش فکرشهر از انتخاب و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، حجت الاسلام سید احمد علم الهدی، در نشست شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی اظهار داشت: در شرایط کنونی که آمریکا و کشورهای سلطه دیگر در جایگاهی نیستند که بتوانند با حمله نظامی به اهداف خود برسند و برای آن‌ها صرف و فایده ندارد که مستقیم به میدان بیایند و دیوانه دیگری مثل صدام در منطقه پیدا نمی‌شود که آلت دست آنان شده تا با حمله به ایران، با طناب آمریکایی‌ها به چاه برود.

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد زندگی را برای مردم سخت کند و اثر این توطئه حتی از تحریم‌های اقتصادی هم بدتر است، افزود: در ناآرامی های گذشته، جریان‎ هایی در داخل وجود داشت که دشمن توانست توطئه خود را بر آن سوار کند، اما اتفاقات اخیر تنها بهانه‌ای شد تا عوامل نفوذی بیگانه در کشور موج ایجاد کنند و دشمن خارجی هم نقشه‌های جدید خود را با هدف براندازی نظام به اجرا درآورد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در جریان آشوب‌های اخیر، موضوع مهمی که از آن غفلت شد، بحث اکثریت و اقلیت بود. جماعتی که به خیابان ریختند، اموال مردم را غارت کردند و اموال عمومی را به آتش کشیدند، به‌سادگی خود را به‌جای اکثریت مردم جا زدند و کسی هم معترض آن‌ها نشد درحالی‌که برخلاف تصور این افراد و خصوصاً استدلال بعضی از خواص بی‌بصیرت که مدعی دوقطبی شدن جامعه هستند، حقیقت این است که اکثریت جامعه ما انقلابی و متعهد به اسلام و نظام هستند و نمونه‌های آن را هم در گردهمایی‌های عظیم مردمی در سالروز آغاز ولایت امام زمان (عج) به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: دشمن جمعیتی از نوجوانان فریب‌خورده را جلو انداخته تا به بهانه حجاب و آزادی، در خیابان‌های شهرها آشوب به راه بیندازند و در این شرایط، بر بانوان انقلابی و فرهیخته واجب است تا جلوتر از آقایان، میدان‌داری کنند و نشان دهند که زن ایرانی، با بصیرت و شناخت، حجاب را انتخاب کرده و مزین به پوشش اسلامی است.

علم الهدی با بیان اینکه تنها راه حل مشکلات اخیر، رفع چالش به کمک جریان‌های مردمی و جنبش‌های فراگیر ملی است، تصریح کرد: دانشجویان، امیدهای آینده‎ ساز کشور هستند و رهبری به این قشر عنایت ویژه دارد، لذا ناآرامی‎های اخیر در دانشگاه‎ها، باید با تبیین مسئولانه مسائل توسط سایر دانشجویان حل‌ وفصل شود و به عبارت دیگر، دانشجو به مشکل دانشجو رسیدگی کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر