جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۴۵۴۹
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۵

فکرشهر: نشریه «سان» انگلیس اعلام کرد مدیر ورزشی باشگاه آرسنال حاضر است برای جذب مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو سنت‌شکنی کند.

به گزارش فکرشهر از مهر، چند روز پیش بود که نشریه پرتغالی «ابولا» با انتشار خبری مدعی شد باشگاه آرسنال انگلیس خواهان به خدمت گرفتن مهدی طارمی مهاجم ۳۰ ساله باشگاه پورتو است. طارمی سومین فصل خود را در تیم پورتو سپری می‌کند و یک فصل دیگر با پورتو قرارداد دارد.

هرچند پورتو در ابتدای این فصل سفت و سخت مخالف جدایی طارمی و انتقالش به یک تیم دیگر بود اما ظاهراً مدیران این باشگاه برای فروش این مهاجم ایرانی در نقل و انتقالات زمستانی و بعد از جام جهانی قطر، از موضع خود عقب نشینی کرده‌اند.

نشریه «سان» انگلیس هم امروز با انعکاس خبر علاقه باشگاه آرسنال به مهدی طارمی، نوشت: «ابولا مدعی است طارمی ۳۰ ساله با ۷ گل و ۶ پاس گل در ۱۱ بازی راهی فهرست نهایی میکل آرتتا -سرمربی آرسنال- شده است. این ملی پوش ایرانی سومین فصل حضورش در پورتو را سپری می‌کند. طارمی که در مجموع ۵۶ گل برای غول پرتغالی به ثبت رسانده است، پیش از این به چلسی لینک شده است. اما طبق گزارش‌ها، این آرسنال است که در نقل و انتقالات زمستانی -برای جذب طارمی- پیشتاز مسابقه است.»

نشریه انگلیسی در ادامه به سنت شکنی یکی از مدیران آرسنال برای جذب مهاجم ایران اشاره کرده است: «ادو گاسپار مدیر ورزشی آرسنال معمولاً فقط بازیکنان زیر ۳۰ سال را هدف قرار می‌دهد ولی ظاهراً او حاضر است این یک بار قانون خودش را بشکند تا طارمی را برای قهرمانی آرتتا به خدمت بگیرد. سرمربی آرسنال نگران است که ادی نکتیا به تنهایی نتواند با مصدومیت ژسوس به رقابت برای قهرمانی ادامه بدهد.»

به نوشته «سان» آرتتا سرمربی آرسنال بر این باور است که تنها طارمی می‌تواند در نیم فصل دوم در صورت افت و ایجاد مشکل، به کمک آرسنال بیاید.

ایجنت‌های این مهاجم ایرانی قبلاً به پورتو گفته‌اند که او در آغاز سال ۲۰۲۳ تغییر چشم انداز و اهداف را در نظر دارد.

تیم سرجیو کونسیسائو با تجارت در بازار نقل و انتقالات زمستانی غریبه نیست. پورتو در ژانویه گذشته لوئیس دیاز را به لیورپول فروخت و به گزارش سان، این باشگاه پرتغالی آماده است تا طارمی را با قیمت مناسب رها کند.

آرسنال در حال حاضر و در هفته نهم لیگ برتر انگلیس با ۲۴ امتیاز صدرنشین است و منچسترسیتی با یک امتیاز کمتر، در رده دوم قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر