پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۴۵۶۱
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲

فکرشهر: معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: امسال ۱۶۴ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت با هدف کمک و تامین بخشی از نقدینگی مورد نیاز بهره برداران دام و طیور این استان پرداخت شده است.

به گزارش فکرشهر، افشین قطبی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این تسهیلات ارزان قیمت از محل بند الف تبصره ۱۸، دامدار کارت و  مردمی سازی یارانه ها با عاملیت بانک های کشاورزی، توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید پرداخت شده است.

وی بیان کرد: همچنین با توجه به ثبت تقاضای سایر بهره برداران در سامانه تسهیلاتی سیتا (سامانه یکپارچه تسهیلات اعتباری جهاد کشاورزی) برای بهره مندی از تسهیلات بانکی جدید در سال جاری پس از اعلام و ابلاغ دستورالعمل های بانکی درخواست‌های ثبت شده از سوی این افراد نیز مورد بررسی و طرح در کارگروه‌های مربوطه قرار می‌گیرد.

قطبی اضافه کرد: حمایت از دامداران و مرغداران که نقشی مهم در تامین امنیت غذایی مردم دارند از مهمترین وظایف سازمان جهاد کشاورزی است و در همین راستا با همکاری بانک‌های عامل پرداخت تسهیلات مورد نیاز بویژه در بخش سرمایه در گردش با هدف تامین نهاده‌های دامی در قالب‌های مختلف به متقاضیان این بخش ادامه می‌یابد. 

 بیش از یک میلیون راس دام سنگین و سبک در استان بوشهر فعالیت دارند که بیشتر آنها در شهرستان دشتستان هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر