پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۴۵۷۳
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳

فکرشهر: فرمانده پایگاه دریایی منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: دستان هر متجاوز و تهدید کننده‌ای که قصد تجاوز و یا تهدید منافع و مصالح جمهوری اسلامی را داشته باشد، قطع می‌کنیم.

به گزارش فکرشهر، ناو سالاریکم پاسدار علیرضا احمدی در حاشیه رژه شناورهای پایگاه دریایی انصار الحسین علیه السلام منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران در گفتگو با خبرنگار مهر، با گرامیداشت یاد سردار شهید نادر مهدوی و همرزمانش، اظهار داشت: امروز به مناسبت روز نیروی دریایی سپاه رژه دریایی باشکوهی به استعداد ۲۰۰ فروند شناورهای مردمی و پایگاه دریایی انصارالحسین علیه السلام در پهنه آب‌های نیلگون خلیج فارس اجرا شد.

فرمانده پایگاه دریایی انصار الحسین علیه السلام منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: آمریکایی‌ها هم خوب درک و هم لمس کرده‌اند آنچه که در سال‌های گذشته در جزیره فارسی خصوصاً توسط سردار شهید مهدوی و یارانش اتفاق افتاد و همچنین تسلیم شدن و بالا بردن دست‌های تفنگداران شأن را در جزیره فارسی در سال‌های اخیر شاهد بودیم.

وی در رابطه با پیام این رزمایش، تاکید کرد: هم آمریکایی‌ها و هم نوچه‌های آنها در کشورهای مرتجع عربی و رژیم اشغالگر قدس و سگ کثیف نگهبان آمریکایی‌ها بدانند که امروز هزاران شهید مهدوی و شهید سلیمانی آماده‌اند تا به یک اشاره ولی و فرمانده خود حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای چنان ضربه‌ای بر دشمنان انقلاب وارد کنیم که سال‌های سال در ذهن‌هایشان به یادگار بماند.

احمدی تصریح کرد: قول می‌دهیم دستان هر متجاوز بلکه تهدید کننده‌ای که قصد تجاوز و یا تهدید منافع و مصالح جمهوری اسلامی را داشته باشد قطع کنیم و حضور گسترده بسیجیان، مردمان عزیز این دو شهرستان و همچنین نیروهای نظامی در راستای مقابله با شناورهای بیگانه در خلیج فارس شاهد خواهیم بود.

فرمانده پایگاه دریایی انصارالحسین علیه السلام شهرستان دیر افزود: آمریکایی‌ها و خصوصاً رژیم اشغالگر قدس بدانند که ناوهای آنها را همچون پاره‌های آهن و تار عنکبوت به قعر آب‌های خلیج فارس خواهیم فرستاد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر