جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۴۶۵۳
چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲

فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: در حوزه اشتغال و اعطای وام هایی که دولت در این خصوص تدارک دیده میزان پیشرفت منطبق بر زمان نیست قدری عقب افتادگی وجود دارد که باید به وضع نرمال برسد.

به گزارش فکرشهر، احمد بنافی در کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان دشتستان که با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر برگزار شد، با اشاره به اینکه اشتغال یکی از مطالبات ضروری مردم و از نیاز های جامعه است، افزود: مدیران در دولت مردمی ایران قوی مدیران باید به تعهدات و مطالبات مردمی مخصوصا در زمینه اشتغال پاسخگو باشند.

وی با ابراز نارضایتی از روند ایجاد اشتغال و ثبت آن در سامانه «رصد»، ادامه داد: میزان ایجاد و ثبت اشتغال شهرستان دشتستان در سامانه رصد رضایت بخش نیست؛ تمامی مدیران دستگاه های اجرایی باید ظرف مدت یک ماه، آمار خود را در این سامانه  ثبت و اطلاعات درخواستی را تکمیل نمایند.

فرماندار دشتستان همچنین، بررسی و راستی‌آزمایی  مشاغل ایجاد و ثبت شده در سامانه رصد توسط اداره تامین اجتماعی شهرستان را خواستار شد.

به نوشته روابط عمومی فرمانداری دشتستان، وی در پایان نیز نسبت به احداث و راه اندازی بازارچه مشاغل خانگی با محوریت صنایع دستی و محصولات کشاورزی در شهرهای آب پخش، برازجان و وحدتیه توسط شهرداران با توجه به مسیر عبور مسافر بودن این شهرها، تاکید کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر