جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۴۶۵۷
چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴

فکرشهر: وزیر جهاد کشاورزی درباره بررسی نرخ مصوب کالاهای اساسی از جمله مرغ در ستاد تنظیم بازار گفت: هنوز تغییر قیمتی در هیچ کدام از کالاهای اساسی نداریم.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهادکشاورزی درپاسخ به این سوال که در قیمت مصوب کالاهای تنظیم بازاری از جمله گوشت مرغ در جلسات اخیر ستاد تنظیم بازار شاهد تغییر نرخ هستیم یا خیر اظهار داشت: «هنوز هیچ تغییر قیمتی در هیچ کدام از کالاهای اساسی را شاهد نیستیم.»

بنابر این گزارش قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ 59 هزار و 800 تومان  برای مصرف کننده  است که در حال حاضر با این قیمت در میادین میوه و تره بار به فروش می رسد اما قیمت مرغ در برخی از فروشگاه ها بالاتر از نرخ مصوب قیمت گذاری شده است.

مرغداران به امید تغییر قیمت مرغ در جلسه هفته پایانی شهریور بخشی از تولیدات خود را با تاخیر به بازار عرضه کردند اما عدم تعیین نرخ جدید برای مرغ توزیع در بازار را افزایش  داده است.

همچنین توزیع مرغ منجمد با قیمت مصوب هر کیلوگرم 45 هزار تومان در بخشی از فروشگاه های اینترنتی و فروشگاه ای منتخب در سطح شهر توسط شرکت پشتیبانی امور دام و سازمان توسعه روستایی در حال توزیع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر