چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۴۶۷۹
چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۵

فکرشهر: دادستان ایلام گفت: بر اساس بررسی های به عمل آمده، وی هیچگونه سابقه کیفری و امنیتی نداشته و شایعات مطرح شده در فضاهای رسانه ای، کذب محض است.

به گزارش فکرشهر از فارس، بخشنده دادستان مرکز استان ایلام گفت: دختری که شب گذشته (دوشنبه ۱۸ مهرماه) در شهر ایلام اقدام به خودکشی کرده بود هیچگونه سابقه کیفری و امنیتی نداشته است.

وی افزود: وی در اسفند ماه سال گذشته نیز با مصرف قرص اقدام به خودکشی(ناموفق) کرده بود که چندین روز در بیمارستان بستری و تحت دارو و درمان بوده است.

دادستان ایلام با اشاره به اینکه متوفیه اهل یکی از شهرستان‌های جنوبی استان و در شهر ایلام ساکن بوده است، افزود: بر اساس بررسی های به عمل آمده، وی هیچگونه سابقه کیفری و امنیتی نداشته و شایعات مطرح شده در فضاهای رسانه ای، کذب محض است.

وی با بیان اینکه به محض وقوع حادثه، بلافاصله قاضی کشیک در محل حاضر و جسد متوفیه جهت سیر مراحل قضایی به پزشکی قانونی منتقل شده و پرونده تحت رسیدگی است، تصریح کرد: ماجرای خودکشی این دختر هیچ ارتباطی با اغتشاشات اخیر نداشته و ندارد و شایعاتی که مطرح می شود، نشأت گرفته از دروغ پردازی ها و عنادورزی های رسانه های معاند و دشمنان ایران اسلامی است.

بخشنده به عموم مردم به ویژه جوانان و نوجوانان توصیه و تأکید کرد: امیدواریم مردم فهیم و با بصیرت ایران اسلامی به ویژه استان ایلام و بالأخص جوانان و نوجوانان به شایعات توجه نکنند و اخبار را از مراجع رسمی دریافت کنند.

نظرات بینندگان
طاهره
|
-
|
جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲
چرا سکوت برادران سپاهی وبسیجی لشکری ایلامی کورد زبان ها غیورکورد محسا امینی خواهر ما بود اعتراض بود نه اختشاش از کوردای ایلام تا کوردای ارومیه‌ مهاباد جایگاهی اجتماعی اداری مثل آذری زبان ها نداریم
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر