سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۴۶۹۱
چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶

فکرشهر: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکثر دانشجویان ما با آغاز سال تحصیلی بر سر کلاس ها حاضر شدند، اظهار داشت: باید افراد نفوذی که از بیرون کشور خط می گیرند و به نام دانشجو سعی دارند فضای آموزشی دانشگاه ها را بر هم بزنند و رشد علمی کشور را متوقف کنند، شناسایی و با آنها برخورد شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام اکبر احمدپور با اشاره به اغتشاش عده‌ قلیلی از دانشجویان در فضای دانشگاه‌ها گفت: اکثر دانشجویان ما با آغاز سال تحصیلی بر سر کلاس ها حاضر شدند و مشغول تحصیل هستند.

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی افزود: دانشجویان ما دغدغه کشورشان را دارند و اولویت آنها درس و تحصیل است و بدون توجه به فضا سازی یک اقلیت در دانشگاه ها مشغول ادامه تحصیل هستند. همانطور که گفتند تنها عده قلیلی سعی دارند تا فضای دانشگاه را بر هم بزنند که تعدادشان قابل توجه نیست.

احمدپور خاطرنشان کرد: دانشگاه محلی برای شنیدن انتقادات و اعتراضات دانشجویان است اما اغتشاش با اعتراض کاملاً متفاوت است و نمی‌توان نام اعتراض و انتقاد بر آن نهاد.

وی افزود: باید افراد نفوذی که از بیرون کشور خط می گیرند و به نام دانشجو سعی دارند فضای آموزشی دانشگاه ها را بر هم بزنند و رشد علمی کشور را متوقف کنند، شناسایی و با آنها برخورد شود. حساب این افراد از حتی دانشجویانی که تحت تاثیر فضای ایجاد شده به تجمع پرداخته اند، جداست و باید با این افراد نفوذی برخورد شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: در دانشگاه ها کرسی‌های آزاد اندیشی وجود دارد و فضا برای بیان انتقادات و اعتراضات و نقطه‌نظرات فراهم است لذا دلیلی ندارد که فردی بخواهد دست به ناآرامی و اغتشاش بزند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر