پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۴۷۸۰
پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۳

فکرشهر ـ مصطفی منفرد: هفته وحدت یکی از بزرگترین مناسبت های فرهنگی مسلمانان جهان است. روزشماری که اوج تعالی پیوند برادری و اتحاد را تداعی می کند. سال هاست که دشمن برای نیل به اهداف خود می کوشد تا با ایجاد اختلاف بین برادران اهل سنت و شیعه، استحکام این پیوند را سست کنند اما تمسک مسلمانان به اسلام ناب محمدی (ص) همچون ریسمانی محکم روز به روز بر پایداری عهد اخوت شیعه و سنی می افزاید و دشمنان مسلمانان را سرخورده تر می نماید.

جزیره خارگ‌گنجینه ی تاریخ برادری ها

به گزارش «فکرشهر»، رییس شورای شهر خارگ، ضمن تبریک هفته وحدت، گفت: سال هاست که در جزیره خارگ برادران اهل سنت در کنار ما شیعیان با صلح و صمیمیت روزگار می گذرانند و این نمونه ارزشمندیست از اتحاد اسلامی که این درس بزرگ را حضرت محمد (ص) پیامبر گرامی اسلام از صدر بعثت به بشریت آموخت.

لطف اله علی پور افزود: اگر به تاریخ پر افتخار و پر فراز و نشیب جزیره خارگ نگاه کنیم در تمام مقاومت های تاریخی مردم جزیره خارگ، شیعه و سنی صف به صف و دست در دست کنارهم قرار گرفته اند، یکی از نمونه های بارز این رشادت ها، شهدای گرانقدر برادران اهل سنت هستند که جان خویش را برای میهن اسلامی ‌ایران فدا کردند.

رئیس شورای شهر خارگ ادامه داد: پیامبر اکرم اسلام (ص) همواره مورد محبت شیعیان و اهل سنت بوده و این نقطه عطف همه دوستی هایی است که بین این دو گروه از مسلمانان جاری بوده و است.

وی اضافه کرد: در شروع هفته ی وحدت امسال دست برادران اهل سنت خود را می فشاریم و در سرور این عید بزرگ در کنار هم هستیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر