شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۴۸۸۵
شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۱

فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: امروز شنبه تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان ۴۵ نفر است.

به گزارش فکرشهر، حسن ملکی‌زاده افزود: در شبانه‌روز گذشته ۲۵ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند و در همین مدت ۲۸ بیمار نیز با حال عمومی خوب از این بخش‌ها ترخیص شده‌اند.
 
به گفته وی مجموع بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه امروز  سه نفر است که از این تعداد یک نفر در وضعیت حاد بیماری کرونا قرار دارد.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه امروز نیز به مانند چند روز اخیر موردی از فوت بر اثر کرونا در استان به ثبت نرسید، گفت: از آغاز شیوع کرونا تا کنون، ۲ هزار و ۲۳۰ هم‌استانی جان خود را به دلیل ابتلا به این ویروس از دست داده‌اند.
 
وی تعداد مبتلایان به کرونا از آغاز شیوع این بیماری در استان را تا کنون ۱۰۸ هزار و ۶۲۲ نفر عنوان کرد.

آخرین آمار کرونا در ایران، ۲۳ مهر ۱۴۰۱ / ۶ تن دیگر جان باختند

بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته ۳۹۷ بیمار کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه در این بازه زمانی شش بیمار نیز جان خود را از دست دادند.
 
از دیروز تا امروز ۲۳ مهرماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۹۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۲۳ نفر از آنها بستری شدند.
 
مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۵۴ هزار و ۶ نفر رسید.
 
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۵۱۶ نفر رسید.
 
خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۲۸ هزار و ۹۴۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.
 
۱۱۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.
 
تا کنون ۵۴ میلیون و ۲۳۳ هزار و ۵۶۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
 
همچنین تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۰۴ هزار و ۲۳۶ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۰۷ هزار و ۴۶۰ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۲۸۲ هزار و ۴۲۹ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.
 
مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۸۹۴ هزار و ۱۲۵ دُز رسید.
 
در شبانه روز گذشته ۵ هزار و ۹۴۲ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.
 
در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز قرار ندارند. ۱۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۰۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۲۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر