جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۴۹۰۷
شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹

فکرشهر: مسئول خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بر تشکیل خیریه بیمارستانی در تمامی بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در سریع‌ترین زمان تاکید دارد.

به گزارش فکرشهر از دانشگاه علوم پزشکی، حجت‌الاسلام محمود عبدالهی در نشست با مسئولان بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان بیان کرد: از سال ۱۳۹۶ طرح ایجاد خیریه‌های بیمارستانی مصوب و مقرر شد که هر بیمارستانی تشکیلاتی تحت عنوان خیریه‌های بیمارستانی داشته باشد.
 
وی تشکیل و فعال‌سازی خیریه بیمارستانی برای تمامی بیمارستان‌ها را مهم و ضروری دانست و افزود: خیریه بیمارستانی ظرفیت بزرگی است که به‌عنوان بازوی توانایی برای توسعه بیمارستان محسوب شده و می‌تواند دریافتی‌های خیریه را در راستای اهداف درمانی بیمارستان هزینه کند.
 
مسئول خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هدف از تشکیل خیریه‌های بیمارستانی را کمک به توسعه بیمارستان‌ها بدون دخالت در بحث مدیریتی بیمارستان عنوان کرد و ادامه داد: تقویت بهره‌گیری از ظرفیت‌های خیرین در تکمیل امکانات بیمارستانی و توسعه کمی و کیفی بیمارستان از اهداف مهم تشکیل خیریه محسوب می‌شود.
 
سرپرست بیمارستان شهید صادق گنجی نیز گفت: بی‌شک وجود خیریه بیمارستانی به‌عنوان وزنه خوبی برای مدیریت بیمارستان خواهد بود و ان‌شاءالله با تشکیل این خیریه بتوانیم هر چه بهتر از ظرفیت ایجاد شده در راستای خدمت‌رسانی به عموم بیماران استفاده کنیم.
 
دکتر امین آزاد فر با تاکید بر بهینه‌سازی ارتباط با خیرین و اطلاع‌رسانی شفاف به عموم مردم در راستای تقویت نحوه مشارکت در طرح‌ها درمانی، گفت: مشارکت معتمدین شهر در هیات‌مدیره این تشکل موجب تقویت روحیه مشارکت مردمی و جلب بیشتر کمک‌های خیرین خواهد شد و اعتماد عمومی را تقویت خواهد کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر