جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۱۲۵۰۲۹
دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵

فکرشهر: مدیرعامل جدید باشگاه استقلال گفت: مهم‌ترین کارم این است که از مربی و تیمم حمایت کنم و دغدغه آن‌ها را کم کنم.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، علی فتح‌الله زاده پس از انتخاب به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال اظهار کرد: آنقدر که این جا به جایی ضرب و العجلی شد که من هم مثل شما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است. ابتدا می‌خواهم از آقای آجورلو تشکر کنم که در این مدت زحمت کشید. امروز هم در برخی رسانه‌ها اسم اختلاس و چنین مسائلی را آوردند. این دلایل نادرست گناه است. آقای آجورلو شرافتمند و دست پاک بود و این وصله‌ها به او نمی‌چسبد. شاید از نظر مدیریتی با هم هم سلیقه نبودند و نتوانستند کار کنند.

او ادامه داد: همان‌طور که قبلا هم به من گفتند تو را نمی‌خواهیم و من هم از باشگاه رفتم. هیچ‌کس نمی‌تواند بگویم چه مدت مدیرعامل می‌ماند و برای من هم به همین شکل خواهد بود. هر وقت به من گفتند بیا آمدم و هر وقت گفتند برو رفتم. از همین امروز که آمدم شایعات زیادی شکل گرفته و رقم‌های مختلفی درباره بدهی مطرح می‌شود. شرایط سخت است اما تاکید می‌کنم که این حرف‌هایی که در رابطه با آجرلو زدند گناه است. او زحمت کشیده و انسان شرافتندی است.

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان این‌که با شرایطی که وجود دارد شرایط سخت است، گفت: احتمالا شاهد تغییرات در هیات مدیره باشیم و به جای اشخاصی که استعفا می‌دهند، باید جایگزین انتخاب شود. مهم ترین کارم این است که از مربی و تیمم حمایت کنم و دغدغه آن‌ها را کم کنم. باید پول‌شان را بدهیم و هواداران‌مان به ما کمک کنند تا بتوانیم تیم را قهرمان کنیم. از کسانی که همیشه به من کمک می‌کردند و از افرادی با ایده‌های جدید استفاده می‌کنم. شرایط تغییر کرده است و احتمالا در معاونت هم تغییراتی داشته باشیم.

او در پاسخ به این‌که که دیشب اخباری اعلام شد که برخی از کارمندان باید بروند و قرارداد امضا کنند، گفت: من هم شنیدم و باید ببینیم چرا این مساله مطرح شده است. به هر حال باید بررسی کنیم.

فتح‌الله‌زاده در رابطه با مساله بازنشستی‌اش بیان کرد: چندین مدیر در لیگ ما هم بازنشسته هستند. من بازنشسته نیستم و دارم بیمه پرداخت می‌کنم. من مطبوعاتی بودم و سختی کار داشتیم و می‌توانستم زودتر از موعد بازنشسته شوم اما نمی‌خواهم بازنشسته شوم. می‌خواهم ادامه دهم. مطمئن باشید بازنشسته نیستم. من جانبازی و ایثارگری هم دارم و چند جانبه می‌توانم کار کنم.

او اضافه کرد: آقای دکتر به من گفتند که حمایت می‌کنند و من هم آمدم چون سرباز استقلال هستم. ۹۵ درصد تیم‌های ایران به من پیشنهاد داده بودند اما من نرفتم. استقلالی‌ هستم و فقط می‌خواهم در این تیم کار کنم. مگر این‌که بخش خصوصی آنقدر پیشرفت کند که خودم یک تیم داشته باشم و در تیم خودم مدیریت کنم. ‌با استقلال آمدم و با استقلال می‌روم چون تار و پودم این تیم است.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که استقلال با شما به جام دست پیدا می‌کند؟ عنوان کرد: به فرصت بستگی دارد. من نمی‌توانم دو سال جام نگیرم و باید جام بگیرم. من یک چاشنی دارم و هر موقع کبریت می‌کشم منفجر می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر