جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۵۰۸۴
دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: حوادث کنونی نوعی جنگ ترکیبی برنامه ریزی شده توسط دشمنان است که در ابعاد مختلف طراحی شده و باید با اندیشه انقلابی و روحیه جهادی به مقابله با دشمن پرداخت.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد محمدی‌زاده بعد از ظهر دوشنبه در نشست با رزمندگان پیشکسوت استان بوشهر بر لزوم تقدیر از پیشکسوتان جهاد و شهادت تاکید کرد و اظهار داشت: این عزیزان، جوانی و عمر خود را در راستای دفاع از خاک و ناموس کشور و پاسداری از نظام اسلامی صرف کردند و شایسته بهترین تقدیر هستند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه انسجام بخشی به نیروهای انقلابی در راستای تقویت حوزه ارزشی امری لازم و ضروری است، افزود: همه باید در این مسیر اهتمام ورزند.

وی با اشاره به توفیقات نظام اسلامی در جبهه مقاومت خاطر نشان کرد: شکل‌گیری محور مقاومت با تلاش‌های سردار سلیمانی و با مدیریت عالمانه مقام معظم رهبری، سبب اقتدار و عزت ایران در جهان شده است.

محمدی‌زاده با بیان اینکه تقابل حق و باطل از ابتدای تاریخ بشریت بوده است گفت: امروز نیز تقابل نظام اسلامی با استکبار گران در واقع تقابل جبهه حق و باطل و به فضل خدا پیروزی با جبهه حق است.

استاندار بوشهر با اشاره به حوادث اخیر در کشور یادآور شد: حوادث کنونی نوعی جنگ ترکیبی توسط دشمنان است که در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و مذهبی و دیگر حوزه‌ها طراحی شده است و باید با اندیشه انقلابی و روحیه جهادی به مقابله با دشمن پرداخت.

محمدی‌زاده با اشاره به آرامش و امنیت استان افزود: با تلاش منسجم نیروهای اطلاعاتی و امنیتی و انتظامی، استان بوشهر از لحاظ امنیتی در شرایط مناسبی به سر می‌برد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر