جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۵۱۰۹
سه‌شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲

فکرشهر: مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: ناوگان آتش نشانی بنادر تجاری استان بوشهر با ورود تجهیزات و شناورهای جدید آتشخوار جدید توسعه می یابد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، محمد شکیبی نسب اظهار داشت: اداره کل بنادر و دریانوردی استان از ماه‌ها قبل پیگیری‌های بسیار زیادی برای برای توسعه ناوگان آتش نشانی بنادر تجاری آغاز کرده تا ایمنی آن‌ها به استاندارد‌های موردنیاز برسد.

وی بیان کرد: یکی از خواسته‌های مالکان شناور‌های فعال در بنادر استان توسعه ناوگان آتش نشانی و افزایش درجه ایمنی بنادر است که در همین راستا نیاز‌های اولویت دار بنادر تهیه و تدوین شده است.

شکیبی نسب افزود: مقوله ایمنی سرفصل راهبردی و استراتژیک برای فعالیت‌های بندری است که این موضوع با برگزاری مانور‌های مقابله با حوادث احتمالی و همچنین توسعه ناوگان شناور‌های آتشخوار در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: چشم انداز اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برخورداری تمامی بنادر از استان از آتشخوار‌های اختصاصی است که تحقق این موضوع به استفاده از زمان طلایی برای اطفاء آتش سوزی کمک بسیاری می‌کند.

شکیبی نسب اظهار داشت: اکنون بنادر استان از نظر تجهیزات استراتژیک برای مقابله با حوادث از تعداد قابل توجهی شناور‌های ناجی، آتشخوار و یدک کش برخوردار هستند که با رسیدن تجهیزات و شناور‌های جدید به وضعیتی ایده آل می‌رسند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر