سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۵۱۳۸
سه‌شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۳

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: سند چشم انداز ۲۰ ساله ورزش استان و نقشه راه آن در برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ترسیم شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح سه‌شنبه در دیدار با ورزشکاران استان بوشهر صبح امروز سه شنبه مقوله ورزش را در بُعد همگانی و قهرمانی با اهمیت دانست و اظهار داشت: عدم توجه به ورزش، جامعه را دچار رکود و آسیب جدی خواهد کرد.

وی گفت: سند چشم انداز ۲۰ ساله ورزش استان و نقشه راه آن در برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ترسیم شود.

امام جمعه بوشهر توجه ویژه به اقتصاد و مدیریت دانش بنیان ورزش را راه برون رفت مشکل مالی تیم‌های ورزشی عنوان کرد و افزود: مقوله ورزش درآمدزا و اشتغال آفرین از حیث تولید کالاهای ورزشی و سخت افزاری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در این زمینه باید به صورت اصولی کار شود.

آیت الله صفایی بوشهری تربیت مدیران و با تخصص ورزشی در بُعد بین المللی را دارای اهمیت دانست و بیان داشت: با داشتن مدیران متخصص ورزشی، تیم‌های ورزشی دچار مشکل نخواهند شد.

آیت الله صفایی بوشهری نکاتی در رابطه با پیشکسوتان ورزش استان، حمایت از قهرمانان ورزشی و توجه به ورزش محلات و نوجوانان بیان کرد.

همزمان با اولین روز هفته تریت بدنی و ورزش، سرپرست و معاونین اداره کل ورزش و جوانان به همراه جمعی از همکاران و پیشکسوتان ورزش و جوانان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر دیدار و گفتگو کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر