جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۵۲۲۹
پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۹

فکرشهر: جمعی از نخبگان و استعدادهای برتر علمی صبح امروز (چهارشنبه)، با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

به گزارش «فکرشهر» از انتخاب، بخشی از مهمترین بیانات رهبر انقلاب به شرح زیر است:

یک روزی یک آقایی گفته بود که ما از لحاظ سلاح در مقابل آمریکا صفریم، میتواند مثلاً با یک ساعت فلان کند؛ من اینجا گفتم که این آقایان را یک تور گردشگری بگذارید بروند صنایع تسلیحاتی ما را ببینند تا از این اشتباه بیرون بیایند. حالا این تور را برای همه‌ی شماها باید گذاشت. یکی از کارهای مهم این است.

من می‌دانم که خیلی‌ها مطّلع نیستند. بعضی از این ظرفیت‌ها را حتّی انکار می‌کنند، مثل آن شاه نادان که به او گفتند یک ماده‌ی بدبوی سیاه‌رنگ منحوسی به نام نفت از یک جاهایی جوشیده، این خارجی‌ها بیچاره‌ها حاضرند بیایند این را بردارند ببرند، اجازه بدهید ببرند. آن هم گفت خیلی خب ببرند راحت بشویم.

حالا هم به ما می‌گویند که یک چیز زحمتدار مشکلی به نام صنعت هسته‌ای وجود دارد در کشور، بگذارید جمعش کنند ببرند، نماند! میگویند این حرف را. به دروغ ادعا می‌شود که دنیا از صنعت هسته‌ای و از انرژی هسته‌ی روگردان شده؛ دروغ محض. روز به روز دارند پایگاه‌های هسته‌ای‌شان را، نه پایگاه‌های نظامی؛ پایگاه‌های صنعتی دارند اضافه میکنند. ما هم احتیاج داریم.

ما امروز اگر شروع نمیکردیم؛ یعنی آن روزی که شروع کردیم اگر شروع نمیکردیم بایستی ده سال دیگر شروع میکردیم و سی سال دیگر نتیجه میگرفتیم. یعنی این چیزی نیست که یک کشور بتواند از آن صرف‌نظر کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر