جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۵۲۹۳
جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵

فکرشهر: سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان گفت: استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای به‌کارگیری و جلب مشارکت خیرین در عرصه سلامت ضروری است.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمود میر حاجی صبح پنج شنبه در نشست با مسئول امور خیرین و سازمان‌های مردم‌نهاد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه اقدامات خیرین سلامت اقداماتی انسانی و موردقبول خداوند متعال قرار دارد اظهار داشت: کسانی که در این عرصه و در این عمل خیر و خداپسندانه شرکت می‌کنند، سعادت در دنیا و آخرت را برای خود به ارمغان آورده‌اند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان تأکید کرد: همکاری و تعامل سایر دستگاه‌ها، ارگان‌ها و نهادها برای ترغیب افراد خیر و نیکوکار برای ورود به حوزه سلامت و کمک به این حوزه ضروری است.

وی با تاکید به لزوم فرهنگ‌سازی کمک خیرین به حوزه سلامت گفت: ارتقا این فرهنگ و بهره‌گیری از حضور بیشتر خیرین در حوزه سلامت می‌تواند به رفع نیازهای این حوزه بینجامد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان گفت: استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای به‌کارگیری و جلب مشارکت خیرین در عرصه سلامت ضروری است.

این مقام مسئول افزود: معرفی نیازهای حوزه سلامت به خیرین سلامت می‌تواند به مشارکت بیشتر آنها با حوزه سلامت منجر شود و لذا باید با ایجاد ارتباط دوسویه با خیرین این نیازها انتقال داده شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان یادآور شد: جلساتی که در راستای ایجاد مشارکت هرچه بیشتر خیرین با حوزه سلامت برگزار می‌شود، در ایجاد انگیزه در بین خیرین برای تعامل و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی در جهت رفع نیازهای حوزه سلامت مؤثر است.

وی بیان کرد: هدف از تشکیل از مجمع خیرین سلامت در شهرستان، رفع نیازهای بهداشتی و درمانی و تجهیزاتی حوزه سلامت نهادینه شدن و استفاده از ظرفیت افراد در راستای خرید تجهیزات بهداشتی و درمانی و ملزومات اداری است.

جلسه هم‌اندیشی با حضور مسئول امور خیرین، مؤسسات خیریه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، مسئول سازمان‌های مردم‌نهاد سلامت دانشگاه و سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان و معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان باهدف ارائه پیشنهادها جهت تقویت و ساماندهی امور خیرین شهرستان در دفتر سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر