جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۵۳۱۴
جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۴

فکرشهر: استاندار بوشهرگفت: کالاهای مورد نیاز موکب‌ها که از خارج کشور خریداری می شود از طریق بنادر استان بوشهر بدون پرداخت عوارض گمرکی ترخیص می‌شود.

به گزارش فکرشهر ار مهر، احمد محمدی‌زاده ظهر پنج شنبه در همایش منطقه‌ای مدیران اجرایی مواکب استان‌های بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد در مصلای جمعه بوشهر اظهار داشت: حماسه پیاده‌روی اربعین حسینی امسال، حماسه‌ای با شکوه و بی‌نظیر بود.

استاندار بوشهر افزود: خادمان حسینی در موکب‌ها در داخل و خارج از مرز خدمات جهادی و حسینی ارائه کردند.

وی بیان کرد: قبل از انقلاب اسلامی کشورهای مختلف وابسته به اردوگاه غرب یا شرق بودند اما امام راحل با پیروزی انقلاب اسلامی با پشتیبانی و قدرت مردم تحول بزرگ جهانی رقم زدند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه نمود بارز قدرت مردم در خدمات‌رسانی را موکب‌های اربعین حسینی است، گفت: رمز بقای نظام اسلامی ایران، حمایت و دفاع مردم از انقلاب اسلامی است.

محمدی‌زاده با بیان اینکه منشأ پیاده‌روی اربعین حسینی را انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم با ایجاد امنیت، پیاده‌روی اربعین حسینی را جهانی کردند و حضور بیش از ۲۵ میلیون زائر افتخار جهان اسلام و شیعه است.

وی با بیان اینکه خدمات موکب‌داران بسیار ارزشمند و مهم است افزود: دشمنان اسلام به ویژه جهان استکبار از این حماسه جهان اسلام به شدت نگران است و موکب‌داران در خط مقدم این حماسه بین‌المللی قرار دارند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه افزایش فعالیت مشترک موکب‌داران ایرانی و عراقی را یک ضرورت است گفت: این مهم سبب قوی‌تر شدن همکاری اجتماعی موکب‌داران و تقویت اتحاد و انسجام آنها می‌شود.

محمدی‌زاده گفت: نیاز آینده موکب‌داران استان‌های جنوبی تجهیزات سرمایشی و دیگر کالاها است.

وی با بیان اینکه کالاهایی مورد نیاز موکب‌ها که در داخل کشور کم است و یا تولید نمی‌شود با برنامه‌ریزی ستاد عتبات عالیات خارج از کشور خریداری شود افزود: این کالاها از طریق بنادر استان بوشهر بدون پرداخت عوارض گمرکی ترخیص می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر