جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۵۳۱۵
جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۶

فکرشهر: فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در حوادث اخیر بیشترین آسیب به بسیج و نیروی انتظامی وارد شد به طوریکه در این مدت افزون بر ۲۰۰ نفر از همکاران ما در استان مجروح شدند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سردار سرتیپ محمدکاظم تقوی پنجشنبه شب در نشست بصیرتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خراسان رضوی افزود: در این اعتراضات که شرکت کنندگان آن گروه سنی زیر ۱۸ سال تا حداکثر ۳۲ سال بودند، افراد در محلهایی تجمع می‌کردند که در محورهای اصلی باشد تا بتوانند در جهات مختلف تزلزل ایجاد کنند.

وی تاکید کرد: نقطه ابهام آنها فضای مجازی بوده است. گرچه دستهای پشت پرده ضدانقلاب و سلطنت طلبها و منافقان هم نقش بسزایی در این زمینه داشته است.

سردار تقوی خاطر نشان کرد: در دوره کرونا نتوانستیم چنان که باید به جوانان خدمات ارائه دهیم. بنابراین فضای مجازی و بیکاری راهی برای نفوذ و وارد شدن ضربه هایی در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و علمی در کشور شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: طبق آمار حدود ۲۱ هزار نفر در مجموع شهرهای استان در اعتراضات حضور داشتند که هیجانات اجتماعی متاثر بر فعالیت آنها بوده است.

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب از چند سال قبل روی تقویت ماموریت‌ها و توان انتظامی تاکید داشتند که از جمله آنها ارتقای ساختار به فرماندهی کل بود که انجام شد.

وی گفت: عمق ماموریت خود را امسال درک کردیم و اگر ابعاد مختلف پیامها و تدابیر رهبری را بیشتر مورد توجه قرار داده بودیم، در این ماموریت موفق‌تر بودیم. اما باز هم باید شکرگزار بود که دشمن نتوانست به اهداف خود برسد.

سردار تقوی با بیان اینکه دشمن امنیت داخلی ما را نشانه گرفته است، افزود: دشمنان تاکنون به نتایج دلخواه خود نرسیده و نخواهیم گذاشت به اهدافشان برسند.

وی گفت: در این دوران همدلی و همراهی و هماهنگی با محوریت فرماندهی انتظامی شکل گرفت و در دفاع از ارزشها از هیچ موضوعی عقب نشینی نکردیم و همچنان به عنوان سرباز مردم و ولایت انجام وظیفه می‌کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر