چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۵۳۲۱
جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۸

فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: برگزاری صحیح و برنامه ریزی شده پویش شفافیت تواند گامی مؤثر در پاسخ به مطالبات مردمی و فرصتی برای ارائه گزارش مسئولین باشد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام حسن مصلح پنج شنبه شب در نشست بررسی پویش شفافیت اظهار داشت: طرح‌هایی همچون پویش ۴۸ - ۴۸ در راستای عمل به منویات رهبری و ایجاد کرسی‌های آزاد اندیشی است.

امام جمعه برازجان افزود: یکی از بهترین مصداق‌های جهاد تبیین می‌تواند همین پویش ۴۸/۴۸ باشد که در آن مسئولین شهری عملکرد خود را به مردم توضیح می‌دهند و مردم نیز مطالبات و سخنان خود را به طور مستقیم با آنان در میان می‌گذارند.

وی به برخی از آسیب‌های اجرایی این طرح اشاره کرد و گفت: با رعایت اخلاق و دوری از ظن و گمان و ارائه شفاف اطلاعات و دوری از حب و بغض‌های شخصی و گروهی می‌توان از نتایج این طرح در راستای خدمت به شهروندان و توسعه شهر بهترین استفاده را کرد.

نشست بررسی پویش ۴۸/۴۸ از سوی امام جمعه برازجان و با حضور اعضای شورای اسلامی شهر برازجان، معاون سیاسی امنیتی فرماندار دشتستان و نمایندگانی از گروه‌های مردمی در محل دفتر امام جمعه برگزار شد و در ادامه نشست اعضای شورای اسلامی شهر برازجان در مورد مزایا و معایب پویش سخنانی بیان کردند و نمایندگان گروه‌های مردمی نیز به طرح نظرات در مورد بهتر برگزار شدن پویش پرداختند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر