سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۵۶۷۷
سه‌شنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۶

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: باید زیرساخت‌های دولت الکترونیک در دستگاه‌های مختلف توسعه یابد و نیازهای مورد نظر برای این برنامه تأمین شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد محمدی‌زاده عصر سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیریت فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری بوشهر با بیان اینکه حوزه تهدیدات دشمن از طریق حوزه سایبری و فضای مجازی است

استاندار بوشهر با اشاره به اهمیت تهدیدات امنیتی جامعه اظهار داشت: دشمن در شرایط فعلی با ابزار حوزه سایبری و فضای مجازی اهداف خود را دنبال می‌کند که هوشیاری مردم سبب ناکام گذاشتن توطئه آنان شده است.

وی گفت: برنامه‌های دشمنان در فتنه جدید از طریق ابزار رسانه‌ای دنبال می‌شود که این مهم سبب افزایش هوشیاری مردم شده است.

استاندار بوشهر با اشاره به در پیش بودن انتخابات در سال ۱۴۰۲ و لزوم آمادگی برای این انتخابات در کشور بیان کرد: برای این انتخابات در سال ۱۴۰۲ باید زیرساخت‌های دولت الکترونیک در دستگاه‌های مختلف توسعه یابد و تأمین شود.

محمدی‌زاده گفت: توسعه دولت الکترونیک در سطح دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های پشتیبان برای آماده شدن برگزاری انتخابات لازم است.

وی با تاکید بر اهمیت نقش دولت الکترونیک در تسریع خدمات‌رسانی افزود: برای دستیابی به رضایتمندی مردم، افزایش بهره‌وری و تسریع خدمات‌رسانی باید دولت الکترونیک توسعه یابد.

وی با مهم برشمردن امنیت فضای سایبری تصریح کرد: تغییرات در سازمان‌ها و دستگاه‌ها مؤثر و مفید است که در این راستا خدمات خسرو استوار در مدیریت فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری قدردانی می‌شود.

استاندار بوشهر ضمن معرفی محمد مهدی موسایی به عنوان مدیر جدید فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری بوشهر برای وی آرزوی موفقیت کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر