پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
فکرشهر: بزرگترین ملک شخصی دنیا به فروش می‌رسد. وسعت این ملک تقریباً اندازه کشور انگلستان است و حدود 325 میلیون دلار قیمت دارد. اگر پولش را دارید می‌توانید آن را بخرید اما انتظار نداشته باشید در آنجا همسایه‌ای وجود داشته باشد.\n\nبه گزارش فکرشهر، فرارو به نقل از دیلی‌میل نوشت: این ملک یکی از بزرگترین دارایی‌های شخصی دنیا است که بزرگترین مزرعه مخصوص پرورش گاو دنیا هم در آن قرار دارد. این ملک شخصی برای پنج نسل در اختیار یک خانواده استرالیایی بوده و حالا آماده به فروش گذاشته شده است.
کد خبر: ۱۲۵۷۲
چهارشنبه ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۸

فکرشهر: بزرگترین ملک شخصی دنیا به فروش می‌رسد. وسعت این ملک تقریباً اندازه کشور انگلستان است و حدود 325 میلیون دلار قیمت دارد. اگر پولش را دارید می‌توانید آن را بخرید اما انتظار نداشته باشید در آنجا همسایه‌ای وجود داشته باشد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فرارو به نقل از دیلی‌میل نوشت: این ملک یکی از بزرگترین دارایی‌های شخصی دنیا است که بزرگترین مزرعه مخصوص پرورش گاو دنیا هم در آن قرار دارد. این ملک شخصی برای پنج نسل در اختیار یک خانواده استرالیایی بوده و حالا آماده به فروش گذاشته شده است.

\n\n

این ملک از 10 زمین دورافتاده تشکیل شده که 100 سال پیش توسط چوپان مشهور استرالیایی «سر سیدنی کیدمن» به یک ملک شخصی تبدیل شد. تاکنون 30 نفر برای خرید این ملک پیشنهاد داده‌اند که قرار است تا چند ماه آینده به یکی از آن‌ها فروخته شود.

\n\n

وسعت این ملک شخصی 101.411 کیلومتر مربع با به عبارت بهتر 11 هزار هکتار است که با وسعت ایالات ایندیانا آمریکا برابری می‌کند. این ملک همچنین سه‌چهارم مساحت کلی انگلستان است.

\n\n

سر سیدنی کیدمن این ملک را برای خانواده خود باقی گذاشت و در مورد آن گفته می‌شود: «بزرگترین ملک خصوصی بر روی زمین که متعلق به دولت یا سلطنت هم نیست همین ملک است.» البته ساکنین این ملک خصوصی تنها 150 نفر هستند که آن‌ها هم کارکنان آن مزرعه مخصوص پرورش گاو هستند. نام این مزرعه نیز «آنا کریک» است که با مساحت 24000 کیلومتر مربعی خود حدوداً یک چهارم امپراتوری کیدمن را اشغال کرده است.

\n\n

هر بار که یکی از مشتریان می‌خواهد این ملک شخصی را بازدید کند سوار یک هواپیمای کوچک شده و بازدیدش تقریباً یک هفته به طول می‌انجامد. از گفته‌ها چنین برمی‌آید که تقریباً نیمی از مشتریان استرالیایی هستند. گفتنی است قیمت گاو در جهان افزایش داشته و هر کس که صاحب این ملک شود می‌تواند درآمد خوبی از آن به جیب بزند.

\n\n

جالب است بدانید که سر سیدنی کیدمن در سن 13 سالگی در حالی که تنها پنج شیلینگ در جیبش داشت با یک اسب که یک چشمش هم کور بود از خانه فرار کرد و در طول 60 سال آینده خود توانست صاحب بزرگترین ملک خصوصی جهان شود.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر