جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۵۷۹۰
پنجشنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴

فکرشهر: رییس قوه قضاییه از حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه‌السلام و شهادت و زخمی شدن تعدادی از زائران ، طی تماس با رییس کل دادگستری استان فارس ضمن عرض تسلیت دستور اکید داد با بهره گیری از کلیه امکانات امنیتی انتظامی نسبت به شناسایی عاملان و آمران این حادثه تلخ و تاسف بار اقدام کرده و در اسرع وقت پرونده قضایی تشکیل و خاطیان به اشد مجازات محکوم شوند.

به گزارش فکرشهر از مرکز رسانه قوه قضاییه به محض اطلاع حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه از حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه‌السلام و شهادت و زخمی شدن تعدادی از زائران ، طی تماس با رییس کل دادگستری استان فارس ضمن عرض تسلیت دستور اکید داد با بهره گیری از کلیه امکانات امنیتی انتظامی نسبت به شناسایی عاملان و آمران این حادثه تلخ و تاسف بار اقدام کرده و در اسرع وقت پرونده قضایی تشکیل و خاطیان به اشد مجازات محکوم شوند.

رییس دستگاه قضا همچنین طی پیام تسلیتی حادثه‌ تلخ و تأسف‌بار شهادت جمعی از زائران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (علیه‌السلام) شیراز به دست تروریست‌های مزدور را تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است کینه و عداوت دشمنان خبیث ملت انقلابی و بصیر ایران اسلامی چنان است که در مسیر تحقق توطئه‌های خود برای مقابله با امنیت کشور، این‌بار زائران حرم احمد بن موسی (علیه‌السلام) را هدف تیرهای دشمنی خود قرار دادند.

در پیام تسلیت رییس قوه قضاییه اضافه شده است دستگاه‌های مسئول اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی با سرعت و دقت، تمامی عاملان و مسبّبان این جنایت را تعقیب کنند و آنان را به سرپنجه‌ قضایی کشور بسپارند.

در پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای امده است: اینجانب ضمن آرزوی بهبودی و عافیت برای مجروحان این حادثه تروریستی، تسلّا و همدردی خود را به خانواده‌های شهدای عزیز عرض می‌کنم و صبر و سکینه‌ الهی را برای آنان و علوّ درجات را برای شهیدان مسألت می‌نمایم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر