پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اتاق اصناف جم گفت: عدم استقرار تعزیرات حکومتی از دلایل گرانی در شهرستان جم است.\n\nبه گزارش فکرشهر، علی خطیب ظهر امروز در نشست با فرماندار جم اظهار داشت: اتاق اصناف شهرستان جم در یکسال اخیر در راستای رضایتمندی جامعه هدف اهتمام خاصی داشته است.\n\nرئیس اتاق اصناف جم با تبریک انتصاب فرماندار جم گفت: رضایت مندی همه مردم، دغدغه اصلی اتاق اصناف شهرستان است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
کد خبر: ۱۲۵۸۸
پنجشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵

فکرشهر: رئیس اتاق اصناف جم گفت: عدم استقرار تعزیرات حکومتی از دلایل گرانی در شهرستان جم است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، علی خطیب ظهر امروز در نشست با فرماندار جم اظهار داشت: اتاق اصناف شهرستان جم در یکسال اخیر در راستای رضایتمندی جامعه هدف اهتمام خاصی داشته است.

\n\n

رئیس اتاق اصناف جم با تبریک انتصاب فرماندار جم گفت: رضایت مندی همه مردم، دغدغه اصلی اتاق اصناف شهرستان است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

\n\n

خطیب با بیان اینکه هم‌اکنون حدود 2000 واحد صنفی در شهرستان وجود دارد افزود: این واحدهای صنفی در سراسر شهرستان و با تنوع نسبتا خوب، مشغول ارائه خدمت به مردم هستند.

\n\n

وی اضافه کرد: در حوزه میوه و تربار شهرستان جم از کیفیت بسیار مطلوبی در سطح استان برخوردار است و برای تمامی اقشار با توان مالی مختلف، میوه در بازار وجود دارد.

\n\n

خطیب با تایید برخی گرانی‌ها در جم گفت: در برخی اقلام به ویژه میوه و تره بار به دلیل کمبود سرمایه گذاری با تورم مواجه هستیم به طوری که از 48 واحد صنفی میوه و تره بار مورد نیاز در شهرستان جم، فقط 12 واحد مشغول به فعالیت است که خود از عوامل برخی گرانی‌هاست.

\n\n

رئیس اتاق اصناف جم دستمزدهای بالای بخشی از ساکنین شهرستان، نبود میدان میوه و تره بار و عدم استقرار تعزیرات حکومتی در جم را از عواملی دانست که در گرانی برخی اقلام به ویژه میوه و تره بار شهرستان نقش دارند.

\n\n

خطیب با بیان اینکه در برگزاری نمایشگاه به دلیل عدم وجود مکان مناسب با مشکل مواجه هستیم تاکید کرد: در صورت فراهم شدن مکان مناسب، می‌توانیم به صورت ماهیانه در شهرستان نمایشگاه برگزار کنیم.

\n\n

وی همچنین از آمادگی کامل اتاق اصناف برای حمایت از سرمایه گذاران صنوف مورد نیاز چون میوه و تره بار در جم خبر داد.

\n\n

منبع:فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر