پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۵۸۸۴
جمعه ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲

فکرشهر: نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: حمله داعشی‌ها به حرم مطهر شاهچراغ(ع)، تکمیل پازل طراحی شده دشمنان داخلی و خارجی برای ناامن جلوه‌دادن ایران اسلامی بود.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، آیت‌الله علی‌اکبر کلانتری اظهار داشت: طی اغتشاشات و ناامنی‌های اخیر در کشور از بیش از یک ماه پیش با هدایت رسانه‌های بیگانه و بدخواهان داخلی و خارجی، پیش‌بینی چنین موردی دور از ذهن نبود.

وی با بیان اینکه این اغتشاشات و حمایت‌های غربی‌ها و سعودی‌ها از آن، تکفیری‌ها را به طمع انداخت، تصریح کرد: حمله این داعشی‌ها به حرم مطهر حضرت احمدبن‌موسی شاهچراغ(ع)، در حقیقت تکمیل پازل طراحی شده دشمنان داخلی و خارجی برای ناامن جلوه دادن ایران اسلامی بود.

کلانتری با بیان اینکه کسانی که زمینه‌ساز چنین ناامنی را فراهم کردند، باید پاسخگوی این حرکات مذبوهانه خود باشند، تاکید کرد: از روز اول فوت خانم مهسا امینی برخی بدون درنگ و کمترین تفکر، شروع به بیانیه دادن کردند و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را محکوم کردند و این گونه حملات در ناامن نشان دادند کشور، محصول آن کارهای بدون تفکر است.

عضو مجلس خبرگان رهبری معتقد است که موضع‌گیری برخی خواص غافل و بی‌وجه، منجر به این حمله به حرمی شد که جایگاه امن و عبادت و پرستش و نیایش خدای متعال است و این، نشان می‌دهد که برخواهان ما چه داخلی و چه خارجی، به چیزی بیشتر از ازبین بردن دین و اندیشه و انسانیت ما فکر نمی‌کنند و شعار "زن، زندگی، آزادی"، ظاهر قضیه است.

وی با تاکید بر اینکه اغتشاشگران دلشان برای زن نسوخته است، ادامه داد: بارها هم در غرب و هم در کشور‌های دیگر نشان داده‌اند که زن برای آنان هیچ ارزشی ندارد و می‌خواهند پشت چنین شعارهایی، به انسانیت بتازند.

کلانتری، این حمله به حرم مطهر را نقطه عطف این اغتشاشات چهل روز گذشته عنوان کرد و افزود: با این حمله، مبرهن شد که دشمنان در ورای شعارهای زیبا، اهدافی دارند که نیاز است مردم بیدارتر از گذشته باشند تا اجازه ندهند که این دشمنان به اهداف سخیف خود برسند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر