جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۵۸۸۵
جمعه ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به شرایط حساس کشور، گروهک تروریستی داعش در سایه ناامنی های ایجاد شده توسط اغتشاشگران دست به جنایت خونین در حرم حضرت شاهچراغ زده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالکریم جمیری در نشست بررسی مشکلات روستاهای شهرستان دیلم در فرمانداری افزود: در این شرایط همچنبن عده ای خود فروخته و سرسپرده آل سعود و یهود نیز می خواهند با عملیات رسانه ای اذهان مردم را منحرف کنند.

وی اظهارداشت: در این میان یک پروژه برنامه ریزی شده دقیق و همه جانبه توسط دشمنان و معاندان در حال اجرا است و ربطی به مطالبات مردم ندارد اما از نارضایتی مردم سوء استفاده می کنند.

وی گفت: در طول دوران انقلاب با فتنه های زیادی مواجه بوده ایم و هر چه نظام موفقیت بیشتری دست یابد، استکبار جهانی ، فشار بیشتری وارد می کند.

جمیری افزود: استکبار و ایادی آن با وارد آوردن فشارهای معیشتی و اقتصادی درصددند مردم را که نظام را حفط کرده اند دلسرد و ناامید کنند اما  ولی نعمتان انقلاب همواره پای نظام و انقلاب ایستاده اند و باید به آنها کمک شود.

نماینده مردم بوشهر ، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمات زیادی به مردم ارایه شده است ولی توسعه متوازن صورت نگرفته و شرایط دیلم و گناوه و در شمال استان بوشهر به مراتب از مرکز و جنوب استان ضعیف تر است.

وی ادامه داد: دسته بندی و اولویت بندی مسایل و مشکلات شهرستان دیلم هدف اساسی سفر به این منطقه است و اگر در سطح منطقه و استان نتیجه ای به دست نیامد در سطح کشور پیگیری خواهدشد.

جمیری گفت: با زحمات استاندار بوشهر و کمک نمایندگان مجلس در استان بودجه مناسبی از محل مسئولیت های اجتماعی نفت و گاز و پتروشیمی درنظر گرفته شده است که برای شهرستان دیلم سهم خیلی خوبی اختصاص یافت.

وی بیان داشت: باتوجه به اینکه شاخص جمعیتی این منطقه پایین است ، به همین دلیل بودجه مناسبی در این چند سال به این شهرستان اختصاص نیافته است که باید عزم جدی در بدنه مدیران صورت گیرد و از حق و حقوق مردم دفاع شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: برای بررسی و رسیدگی مسایل و مشکلات شهرستان دیلم در خصوص بهره مندی از سد چم شیر نشستی به اتفاق مسئولان در تهران برگزار شد و به وزیر نیرو تاکید کردیم اعتبار انتقال شبکه هشت کیلومتری آب به دیلم کامل پرداخت شود.

وی ادامه داد: همچنین به وزیر نیرو پیشنهاد شد در سواحل مطالعه صورت گیرد و هر جا نیاز باشد به میزان حوزه آبریز سدهایی پیش بینی شود تا کشاورزان از مزایای آن برخوردار شوند.

جمیری تاکید کرد: تمام تلاش خودرا بکار می بندیم که برای این منطقه محروم و محق گام های اساسی برداشته شود.

مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: این بنیاد در گذشته نسبت به شهرستان ضعیف عمل کرده است و درنظر داریم با کمک دولت و مجلس جبران کنیم.

علیرضا مقدم افزود: سهمیه قیر استان بوشهر در ابتدا ۲۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بود که با همکاری نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم و بقیه نمایندگان مجلس  به ۹۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

وی اظهارداشت: باتوجه به اینکه در بحث محرومیت زدایی، با پیگیری جمیری و دیگر عزیزان ، ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای استان در مجلس  تصویب شده است ، درصددیم که این بودجه براساس محرومیت و  عادلانه توزیع شود و برای شهرستان دیلم بودجه خوبی اختصاص خواهد یافت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر