شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۵۹۰۷
جمعه ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۲

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زندگی مردم در شهر‌ها و روستا‌ها استان ارتقا یافته است، گفت: اما با این وجود شرایط زیرساختی و اجرای طرح‌های عمرانی شمال استان به مراتب از مرکز و جنوب ضعیف‌تر است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، عبدالکریم جمیری در نشست بررسی مشکلات شهرستان دیلم با محکوم کردن جنایات تروریستی در حرم احمدبن موسی (ع) در شیراز بیان کرد: کشور در شرایط حساس قرار دارد، گروهک تروریستی داعش در سایه ناامنی‌های ایجاد شده از سوی اغتشاشگران دست به جنایت خونین در حرم حضرت شاهچراغ (ع) می‌زند، با این وجود عده‌ای خودفروخته و سرسپرده آل‌سعود و آل یهود می‌خواهند با عملیات رسانه‌ای اذهان را منحرف کنند.

وی با اشاره به اینکه از سوی دشمنان یک طرح برنامه‌ریزی شده دقیق و همه جانبه در حال اجرا است که ربطی به مطالبات مردم ندارد، افزود: دشمنان از نارضایتی مردم سوءاستفاده می‌کنند، فتنه‌های زیادی از اول انقلاب داشتیم و هر چه نظام موفقیت بیشتری داشته باشد استکبار جهانی فشار بیشتری می‌آورد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس ادامه داد: آن‌ها با وارد آوردن فشار‌های معیشتی و اقتصادی می‌خواهند مردم را دچار تردید کنند؛ تا کنون همین مردم نظام را حفظ کرده‌اند و پای نظام ایستاده‌اند، به ویژه مردم این منطقه که همیشه پشت نظام بوده‌اند باید مطالبات آن‌ها محقق شود.

وی با بیان اینکه سطح زندگی مردم در شهر‌ها و روستا‌ها ارتقا یافته است، گفت: در نظام اسلامی هزینه‌های زیادی شده و سطح زندگی مردم با قبل قابل مقایسه نیست، ولی توسعه متوازن صورت نگرفته است.

جمیری وضعیت شهر‌ها و روستا‌های شمال استان را نامناسب دانست و گفت: شرایط زیرساختی و طرح‌های عمرانی دیلم و گناوه به مراتب از مرکز و جنوب استان بوشهر ضعیف‌تر است.

وی با اشاره به اختصاص قیر رایگان برای اجرای طرح‌های عمرانی در نقاط محروم است، افزود: در کنار منابع اعتباری استانی، نفت و بنیاد مسکن و اختصاص قیر رایگان، با تلاش استاندار و کمک نمایندگان مجلس، بودجه مناسبی از محل مسئولیت‌های اجتماعی نفت و گاز و پتروشیمی برای استان در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای شهرستان دیلم سهم خیلی خوبی از بودجه مسئولیت‌های اجتماعی صنایع نفت اختصاص یافته است، تاکید کرد: این اعتبارات باید پرداخت و طرح‌های مورد نظر عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه شهرستان دیلم برای رفع محرومیت نیاز به کار و اقدام جهادی دارد، گفت: هر مشکلی که در استان بوشهر به نتیجه نرسد، در سطح کشور پیگیری می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر