جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه عسلویه گفت: قوه قضاییه نقش مهم و تاثیرگذاری در گسترش عدالت جتماعی در جامعه اسلامی دارد که این مهم با قاطعیت این قوه در مقابل مجرمان محقق می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه پس از دعوت به تقوای الهی به ویژگی‌های ماه مبارک رمضان پرداخت و اظهار داشت: از فیض ماه رمضان استفاده کنیم چراکه فرصت‌ها می‌گذرد و نباید این فرصت‌ها را از دست بدهیم.
کد خبر: ۱۲۶۱۴
جمعه ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۵

فکرشهر: امام جمعه عسلویه گفت: قوه قضاییه نقش مهم و تاثیرگذاری در گسترش عدالت جتماعی در جامعه اسلامی دارد که این مهم با قاطعیت این قوه در مقابل مجرمان محقق می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه پس از دعوت به تقوای الهی به ویژگی‌های ماه مبارک رمضان پرداخت و اظهار داشت: از فیض ماه رمضان استفاده کنیم چراکه فرصت‌ها می‌گذرد و نباید این فرصت‌ها را از دست بدهیم.

\n\n

وی با بیان اینکه روزه آثار و برکاتی دارد گفت: پیامبر اسلام (ص) می‌فرمایند کسی که در ماه رمضان روزه بگیرد خدا موهبت‌های زیادی به او‌می‌دهد به واسطه روزه رحمت خدا نازل می‌شود.

\n\n

خطیب نماز جمعه عسلویه، با گرامیداشت هفته قوه قضاییه بیان کرد: شهید آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یاران با وفای امام راحل که در تقویم جمهوری اسلامی به عنوان هفته قوه قضاییه نام گرفته است شهیدان راه ولایت فقیه هستند.

\n\n

امام جمعه عسلویه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه مذاکرات هسته‌ای خاطرنشان کرد: دست‌یابی به توافق عزتمندانه در مذاکرات هسته‌ای حق ایران اسلامی است.

\n\n

هاشمی‌‌نژاد با بیان اینکه معظم‌له اطمینان کامل به تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران دارد گفت: تیم مذاکره کننده مومن، متعهد و فداکار هستند ولی باید خطوط تعیین شده از سوی رهبری را مورد توجه جدی قرار دهند.

\n\n

وی با بیان اینکه طولانی شدن مذاکرات از ترفندهای آمریکا است تصریح کرد: پیشینه آمریکا نشان می‌دهد که آمریکا اهل مذاکره نیست بلکه زیاده خواه است و دنبال منافع خود می‌گردد.

\n\n

امام جمعه عسلویه خاطر نشان کرد: همه ما بر اساس تاکید رهبر معظم انقلاب همواره باید پشتیبان دولت، تیم مذاکره کننده و سایر خدمتگزاران نظام باشیم.

\n\n

وی به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی باید با تلاش مردم و مسئولان محقق شود نه اینکه تنها در شعار بماند.

\n\n

 هاشمی‌نژاد با تبریک به فرماندار جدید شهرستان عسلویه افزود: تبریک عرض می‌کنم انتصاب آقای نادری را زیرا وی فردی لایق و شایسته هستند قطعا برنامه‌هایی برای شهرستان عسلویه دارند امیدوارم با جدیت وقت بیشتری بگذارند.

\n\n

وی بیان کرد: با آمدن آقای نادری از شهرستان جم به عسلویه شهرستان جم ضرر کرد اما عسلویه سود برد آرزوی موفقیت برای وی دارم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر