جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۶۴۱۰
جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵

فکرشهر: تداوم فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر امروز  در برخی ساعات رعدوبرق، رگبار باران، وزش تندباد لحظه‌ای و در مناطق مستعد ریزش تگرگ رخ می‌دهد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، پیش بینی می‌شود از امروز. به تدریج با شمالی شدن جریان‌ها از پوشش ابر در آسمان استان کاسته شود و با تداوم آن تا روز یکشنبه هفته آینده، ضمن اینکه دمای هوا به‌طور نسبی کاهش می‌یابد، خلیج فارس نیز مواج خواهد بود.

در همین حال مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: بارندگی خسارت ویژه‌ای به دنبال نداشته است و فقط حدود ۲ کیلومتر از شبکه برق رسانی در جاده بوشهر-برازجان، آسیب دیده است.

 سامانه بارشی از دیروز فعالیت خود را به صورت رگبار باران، همراه رعد و برق، تندباد‌های بیش از ۷۰ کیلومتر در ساعت در مناطق ساحلی و غیر ساحلی استان آغاز کرد.

این سامانه بارشی در روز پنج شنبه بیشتر بر شمال و مرکز استان و خلیج فارس متمرکز بود و امروز بیشتر مناطق مرکزی و جنوبی استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

با تداوم فعالیت این سامانه در روز‌های پایان هفته شرایط برای تردد‌های دریایی مناسب نیست بنابراین به دریانوردان توصیه می‌شود از رفتن به دریا خودداری کنند.

همچنین به علت وقوع بارش‌های شدید در مناطق همجوار، چون استان‌های فارس، خوزستان و کهکیلویه و بویراحمد جاده‌ها لغزنده است و احتمال ریزش کوه وجود دارد. همچنین مردم از مسافرت‌های غیرضروری و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

این سامانه فردا با شدت کمتر و به صورت پراکنده برخی نقاط استان را در بر می‌گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر