پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۶۴۲۴
جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰

فکرشهر: مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: ریزش دیوار بر اثر بارش باران جان یک نفر را گرفت و باران و تگرگ به کشاورزان خسارت وارد کرد.

به گزارش فکرشهر، کوروش دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار صداوسیما افزود: برخی نقاط استان بوشهر به‌ویژه مناطق شمالی و مرکزی، از بامداد دیروز تا دیشب شاهد فعالیت سامانه بارشی بودند که خسارت‌هایی را به دنبال داشت.

وی ادامه داد: ریزش دیوار بر اثر بارندگی باعث شد که یکی از اهالی بندر گناوه جان خود را از دست بدهد. همچنین بارش باران موجب شد که دیوار حدود ۱۵ خانه در روستا‌های شهرستان گناوه ریزش کند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر عنوان کرد: باران و تگرگ به حوزه کشاورزی به‌ویژه مزارع گوجه‌فرنگی در شهرستان‌های دشتستان و دشتی خسارت زده که میزان خسارت‌ها در دست بررسی است.

دهقان گفت: خطوط برق نیز در شهرستان‌های گناوه، دشتستان و دشتی آسیب دیده‌اند که به همین علت برخی نقاط با قطعی برق مواجه شدند، از غروب دیروز برق حدود ۶ روستای شهرستان گناوه قطع شده است، اما با حضور نیرو‌های شرکت برق این مشکل در حال برطرف شدن است و امیدواریم تا ساعت ۱۴ برق این روستا‌ها وصل شود.

وی بیان کرد: اکنون سامانه بارشی در بخشی از جنوب استان به صورت پراکنده فعالیت دارد و وضعیت جوی در بقیه نقاط استان آرام است.

بنا به گزارش هواشناسی تا صبح امروز روستای عباسی درگناوه با ۱۲۶ میلیمتر بیشترین بارندگی را داشته است.

در میان مراکز شهرستان‌ها جم با ۸۶ میلیمتر، گناوه ۷۴ و دیلم ۴۵ میلیمتر بیشترین میزان بارش را ثبت کرده‌اند.

عسلویه و دیر نیز با یک دهم میلیمتر کمترین بارندگی را داشته‌اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر